در بردخون

تشکیل کلاس ها با دستورالعمل های بهداشتی

بردخون(پانا)- کلاس های درس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل می شود.

کد مطلب: ۱۱۲۳۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل کلاس ها با دستورالعمل های بهداشتی

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در بازدید از مدارس منطقه بردخون اظهار کرد: امسال سال تحصیلی جدید را با شرایط خاص و استثنایی آغاز کردیم و دانش آموزان و فرهنگیان با وضعیت متفاوتی نسبت به گذشته فعالیت می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: بهداشت، ایمنی و سلامت دانش آموزان و معلمان اولویت اصلی آموزش و پرورش است و بر همین اساس اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به به مصوبات ستاد ملی کرونا، فعالیت رسمی مدارس به صورت حضوری و مجازی از 15 شهریور آغاز شد که وظیفه مهم کنترل و نظارت بر روند آموزش و استفاده از خدمات ارائه شده در سامانه شاد توسط مدیران مدارس انجام می شود.

محمودی ادامه داد: با وجود شرایط خاص، به دانش آموزان توصیه می کنیم تا با ورود به سامانه شاد و پیگیری آموزش ها از طریق تلویزیون، دروس خود را دنبال کنند تا بتوانند آموزش ها را فرا بگیرند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز کرد: مجازی کردن بخشهایی از برنامه درسی راهبردی است که از همان آغاز تعطیلی مدارس به دلیل کرونا استفاده شد و در شرایط فعلی هم به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: در شوراهای مدارس، نماینده اولیا و مدیر تصمیم‌گیری می‌کنند و با توجه به اینکه آموزش و پرورش اولویت را بر حضور دانش‌آموزان گذاشته این شورا اختیار دارد نحوه حضور دانش‌آموزان را در مدرسه مدیریت کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون با بیان اینکه کلاس های درس با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشکیل می شود، افزود: اقدامات اولیه نظیر ضدعفونی و پاکسازی برای شروع کار مدارس با مشارکت مردم و مسؤولان صورت گرفت تا خطری برای دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس نباشد.

محمودی اضافه کرد: مدارس روستاهای منطقه و کم جمعیت می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و اولویت فضای باز، کلاس های درس را تشکیل دهند تا آموزش تعطیل نشود و بقیه مدارس نیز بر اساس شرایط تصمیم بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مانند مجموعه آموزش و پرورش نگران سلامت فرزندانشان هستند اما همه تلاش و همت ما بر رفع نگرانی ها و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مدارس است که امیدواریم در این زمینه به اهداف خود برسیم.

در ادامه مدارس شهید چراغ زاده، آیت الله کاشانی و اندیشه مورد بازدید قرار گرفت و وضعیت تشکیل کلاس های درس و ضوابط بهداشتی بررسی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار