نخستین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی مدارس منطقه چهار

تهران (پانا) - اولین جلسه هماهنگی معاونان و مربیان پرورشی با حضور محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار و علی گلشن معاون پرورشی و تربیت بدنی به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین جلسه مجازی معاونان و مربیان پرورشی مدارس منطقه چهار

محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با حضور در اولین وبینار معاونان و مربیان پرورشی با تبریک سال جدید تحصیلی و با تاکید بر تقدم و اولویت فعالیت های پرورشی و امور تربیتی و لزوم توجه به ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش و حضور موثر و فعال در شبکه شاد از زحمات معاونان و مربیان پرورشی و توجه به امر سلامت و بهداشت دانش آموزان تقدیر کرد.

علی گلشن معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای هسته ای و شهدای مدافع سلامت از زحمات همکاران در سال تحصیلی گذشته تقدیر و تشکر کرد.
گلشن در گزارشی کوتاه اعلام کرد: در حوزه مسابقات مجازی معاونت پرورشی با تلاش و حمایت همکاران خدوم، دانش آموزان منطقه خوش درخشیدند و بیش از 150 رتبه در سطح استان و 7 رتبه در سطح کشور کسب کردند. همچنین در مسابقات فرهنگیان کسب 7 رتبه در سطح کشوری موجب مباهات جامعه فرهنگیان منطقه چهار و این معاونت است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه چهار گفت: در این ایام کرونایی اولین اصل در مدرسه، اصل بهداشت و رعایت پروتکل های بهداشتی است و بعد اصل آموزش اولویت دارد لذا انتظار می رود که همکاران عزیز ما در این رابطه نهایت تلاش و دقت و همکاری را با مدیر مدارس داشته باشند.
گلشن افزود: جلسات معاونان و مربیان پرورشی هر هفته به صورت برخط (آنلاین) در شبکه شاد با حضور کارشناسان مسوول و کارشناسان حوزه پرورشی ادامه خواهد داشت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی کارشناسی آموزش نیروی انسانی باقرالعلوم (علیه السلام)، گواهی حضور و ضمن خدمت جهت حضور فعال همکاران در این جلسات مجازی با رعایت قوانین و ملاحظات اداری صادر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار