برگزاری مراسم یادبود مدیر هنرستان عدالت شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - در پی درگذشت مدیر هنرستان عدالت شهرستان اسلامشهر، مدیر آموزش و پرورش منطقه پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم یادبود مدیر هنرستان عدالت شهرستان اسلامشهر

در پی درگذشت مدیر هنرستان عدالت آموزش و پرورش اسلامشهر مرحومه صدیقه جعفرزاده، مراسم ختمی در سالروز شهادت امام سجاد (ع) با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و جمعی از همکاران در محل این هنرستان برگزار شد.

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در پی درگذشت این همکار فرهیخته پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

"کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام"

حال که خبر اندوهبار درگذشت فرهنگی فرهیخته صدیقه جعفر زاده، این گوهر ارزشمند عرصه تعلیم و تربیت واصل گردید بی شک جای خالی این عزیز سفر کرده، خاطر جامعه فرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهر را مغموم و مکدر نمود.

خدمات این فرهنگی عزیز در توسعه فرهنگ و نشر علم و دانش و آموزش فرزندان این دیار مصداق بارز باقیات و صالحاتی است که به اعتبار خالصانه و خدایی بودن به صفت بقا متصف بوده و تمامی خدمات علمی و فرهنگی ماندگار ایشان از اذهان مردم شریف اسلامشهر هیچگاه از یاد نخواهد رفت.

اینجانب نیز به نمایندگی از جامعه فرهنگی با تاثر این ثلمه و ضایعه دردناک را به بیت داغدار ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح آن مرحومه رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

امید که یاد خدا اندکی از بار این غم سترگ را بکاهد و روح آن مرحومه در پناه حق آرامش گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار