در نشست رسانه‌ای کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب؛

ذوعلم: از شبکه شاد برای ترویج کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب استفاده شود

تهران(پانا) - رئیس ستاد پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب از عوامل اجرایی کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب خواست با آموزش‌وپرورش برای ترویج کتاب در شبکه شاد همکاری کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
ذوعلم: از شبکه شاد برای ترویج کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب استفاده شود

علی ذوعلم رئیس ستاد پیگیری بیانیه گام دوم بیانیه انقلاب در نشست رسانه‌ای کتاب کار بیانیه گام دوم که بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه ۹۹ برگزار شد درباره تالیف کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: امام خمینی در خودسازی انسانی کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بودند و یاران امام از جمله خود حضرت آقا یک خودسازی عمیق و پیش‌رونده داشتند. در دامنه انقلابیون هم خودسازی بزرگی اتفاق افتاد. حال مرحله جامعه پردازی است که باید بعد از طی ۴ مرحله اتفاق بیفتد، مرحله اول رفع مانع برای جامعه‌پردازی است. مرحله انقلاب خود رفع مانع بوده است. ملت در ۲۲ بهمن ۵۷ این مانع را از سرراه برداشت و همان زمان امام تاکید دارند که تازه اول کار است.

وی ادامه داد: مهم این است که در مرحله جامعه پردازی لازم است محموعه حاکمیت در جهت تحقق و پیاده‌سازی نظام اسلامی عمل کند؛ دولت به معنی واقعی خود را متعلق به جامعه بداند و بعد از این مرحله جامعه اسلامی را در‌پیش داریم.

ذوعلم با اشاره به برهه تاریخی حاضر گفت: محورهای بیانیه فقط ۴۰ سال بعداز انقلاب نیست. همین نظام ارزشی باید استمرار پیدا کند نه اینکه نیاز به نظام ارزشی جدید داشته باشیم.

وی ادامه داد: همانطورکه بیانات امام خمینی در دهه ۴۰ و ۵۰ تبدیل به نظریه‌های انقلاب‌ساز بدل شدند بیانیه گام دوم نیز بنیان نظری ۴۰ سال دوم است. دلالت‌های گام دوم در همه بخش‌ها قابل ترویج است ولی باید مواظب باشیم این ترویج تبدیل به کاری فرمایشی نشود.

رئیس ستاد پیگیری بیانیه گام دوم انقلاب با اشاره به اهمیت وجود شور انقلابی در مبلغان بیانیه گفت: اگر شور انقلابی و تواضع در ما و امثال ما نباشد نمی‌توانیم بر مخاطب تاثیر بگذاریم.

وی با تاکید بر رعایت جانب اعتدال در ترویج بیانیه گفت: از مواظب باشیم تا دلزدگی ایجاد نشود. در ترویج و تبلیغ بیانیه در استفاده از تعابیر غلو آمیز باید جانب اعتدال را رعایت کنیم. نگاه ائمه اطهار همین بوده است مواظب باشیم در بخش‌های مختلف دچار مبالغه نشویم. البته نکته مثبت این بود که دوستان استنادات را ذکر کردند.

ذوعلم از عوامل اجرایی کتاب خواست از شبکه شاد برای ترویج کتاب استفاده کنند و گفت: از دوستان آموزش‌وپرورش بخواهید سرفصلی در شبکه شاد به این موضوع اختصاص دهند تا محتواهای تولیدی شما در آن بارگذاری شود. اوضاع کرونایی هم فرصت مناسبی برای استفاده از این منبع فیض است.

این فعال فرهنگی در پایان تاکید کرد: بار اصلی گام دوم انقلاب و مسئولیت اصلی آن برعهده جوان‌هاست. آنها خیلی بهتر و مومنانه‌تر از نسل‌های قبلی در این مسیر گام برخواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار