در نشست رسانه‌ای کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب؛

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب: بیانیه گام دوم انقلاب باید غنی سازی شود

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت غنی سازی بیانیه برای کاربردی شدن در جامعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب: بیانیه گام دوم انقلاب باید غنی سازی شود

محسن زنگنه نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون بیانیه گام دوم انقلاب امروز دوشنبه ۲۴ شهریور ماه ۹۹ در نشست رسانه‌ای کتاب کار بیانیه گام دوم انقلاب با ذکر این مطلب که من خودم را اتحادیه‌ای می‌دانم درباره کتاب گفت: این کتاب کاری بدیع و نوآورانه در حوزه بیانیه بود. من با توجه به تجربه کار در بخش اقتصاد مقاومتی تقریبا همه کارهای تولیدشده در بخش بیانیه را دیدم و می‌توانم بگویم این کار کاملا بدیع بود.

وی با اشاره به عدم موفقیت دشمن در بخش‌های سیاسی و نظامی و.. گفت: دشمن در ۴۰ سالگی انقلاب یک جنگ شناختی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرد و تئوری براندازی نظام را سرداد. رهبر انقلاب بیانیه را با هدف مقابله با این نقشه دشمن مطرح کردند. مهم‌ترین نکته بیانیه کنارهم قراردادن منظومه فکری رهبر انقلاب در مقابله با جنگ شناختی دشمن است. حقیقتا هر جمله این کتاب نیاز به ده‌ها کتاب دارد. مثلا آقا می‌فرماید " ما از نقطه صفر آغاز کردیم." این باید برای مردم روشن شود.

وی با اشاره به بخشی از تاریخ بعد از انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب افزود: از سال ۹۳ تا امروز سرمایه‌گذاری خارجی در ایران صفر است. بیانیه گام دوم شعار نیست بلکه خلاصه‌ای از تاریخ انقلاب است. بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای ۴۰ سال آینده است البته برای آنها که به آن باور دارند.

زنگنه تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب مثل اورانیوم است که باید غنی ‌سازی شود تا سپس تبدیل به انرژی هسته‌ای شود. یعنی به اقدام و عمل تبدیل شود. ما بعداز انقلاب مباحث بسیاری داشتیم که غنی‌سازی نشدند مثل فلسفه اسلامی و به همین دلیل قابل استفاده در اقتصاد و فرهنگ و .. نیستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار