نیکبخت: پایگاه های انتخاب رشته مکانی امن برای انتخاب مسیرآینده تحصیلی دانش آموزان است

تهران(پانا)- جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه ۱۷، با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین در سالن شهید کربلایی برگزارشد. 

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نیکبخت: پایگاه های انتخاب رشته مکانی امن برای انتخاب مسیرآینده تحصیلی دانش آموزان است

مهدی نیکبخت، در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم و تربیت از زحمات مدیران محترم مدارس و تمامی عوامل موثر در بازگشایی کارآمد مدارس در محیطی آرام قدردانی کرد.

مهدی نیکبخت، در این جلسه ضمن محکوم کردن حرکت توهین آمیز هفته نامه فرانسوی در مورد اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام، گفت: این اقدام سخیف و برای ملت ایران و مسلمانان جهان تازگی ندارد و نشان از عجزو ناتوانی دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین است که از صدر اسلام وجود داشته است و لازم است ما بصیرت کافی را در این زمینه در دانش‌آموزان خود ایجاد کنیم تا با اعتقادات راسخ خود مثل همیشه پشتیبان ارزشها و اعتقادات ملی مذهبی خود باشند.

مهدی نیکبخت گفت: در سال تحصیلی جدید ضمن انجام فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، اولویت ما در مدارس، سلامت دانش آموزان است. بنابراین لازم است دقت لازم در رصد کردن اقدامات مدارس در اجرای دستورالعمل های بهداشتی به عمل آید که در این زمینه لازم است معاونت پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسی بهداشت به طور مستمر از مدارس بازدید کنند.

وی افزود: در این زمینه لازم است اعضای شورای معاونین طبق برنامه‌ای مدون به صورت روزانه از مدارس منطقه بازدید کنند.

نیکبخت گفت: یکی دیگر از موارد مهم که باید اهتمام جدی شود؛ موضوع انتخاب رشته آزمون سراسری است که باید تلاش شود پایگاه های انتخاب رشته تحت مدیریت آموزش و پرورش، مکان های امن، مطمئن برای دانش آموزان شود؛ تا با اطمینان خاطر مهم‌ترین انتخاب تحصیلی و شاید زندگی خود را انجام دهند.

مهدی نیکبخت در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: ضروری است برنامه های کارشناسی شده و موثر، جهت گرامیداشت چهلمین گرامیداشت هفته دفاع مقدس تدوین شود تا بتوانیم از این فرصت های طلایی جهت آشنا کردن نسل نوجوان و پویایی کشور، با فرهنگ ایثار، مقاومت و ازخودگذشتگی گام برداریم.

در پایان مهدی نیکبخت، ضمن تشکر از اعضای ستاد بازگشایی و کارگروه‌های پروژه مهر گفت: ارزیابی صحیح لازمه هر فعالیت است و سبب کیفیت‌ بخشی به فعالیت‌ها می‌شود. بنابراین ضروری است در اولین فرصت فعالیت های پروژه مهر مورد ارزیابی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار