الکترونیکی شدن مکاتبات و درخواست مراجعان اداره کل آموزش و پرورش فارس

شیراز (پانا) - رئیس اداره راهبری اسناد و مکاتبات اداره کل آموزش و پرورش فارس، با اشاره به طراحی و ایجاد فرم الکترونیک ویژه مکاتبات مراجعان این اداره گفت با توجه به شیوع کرونا و به منظور پیشگیری از مراجعه حضوری ارباب رجوعان این فرم طراحی شده که مراجعینی که درخواست پیگیری مکاتباتی دارند می‌توانند از منزل و از طریق وبگاه اداره کل آموزش و پرورش فارس درخواست‌های خود را ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
الکترونیکی شدن مکاتبات و درخواست مراجعان اداره کل آموزش و پرورش فارس

علی توضیح امروز در گفت‌وگو با پانا افزود: این فرم به منظور تکریم ارباب رجوع و حفظ سلامتی کارکنان و مراجعان طراحی شده است که مراجعان می‌توانند تقاضاهای خود را به صورت الکترونیک برای مدیرکل ارسال کنند و نامه به صورت آنلاین در اختیار مدیر کل و روسای ادارات مربوطه قرار می‌گیرد.

او با اشاره به اینکه مراجعان می‌‌توانند پاسخ نامه‌های خود و ارجاعاتی که به آن شده را از طریق کد رهگیری که سامانه در اختیار آنان می گذارند ببینند، گفت: همچنین مراجعان می‌توانند با مشاهده گردش کار نامه خود، در صورت نیاز به پیگیری بیشتر از طریق شماره تلفن های موجود بر روی سامانه به صورت تلفنی نیز موارد خود را دنبال کنند.

به گفته او این اقدام در گام نخست باعث کاهش 60 درصدی مراجعان حضوری به اداره کل آموزش و پرورش فارس و پس از آن در کاهش 80 درصدی مراجعان موثر است.

مراجعان اداره کل آموزش و پرورش می‌توانند از این پس به جای حضور فیزیکی به آدرس modirkol.auto.farsedu.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند و یا وارد پورتال اداره کل آموزش و پرورش فارس به آدرس fars.medu.ir شده و در قسمت خدمات الکترونیک مکاتبات خود با مدیرکل را به صورت الکترونیک ثبت و ارسال کنند و با دریافت کد رهگیری مراحل درخواست‌های خود را در چرخه اداری به صورت الکترونیک مشاهده و دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار