رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

7 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به کرونا مبتلا شده اند

یاسوج (پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد حدود ۷ هزار نفر از ساکنان استان تاکنون به ویروس کرونا مبتلا شده اند که بیشتر مبتلایان در شهرستان‌بویراحمد بوده اند.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
7 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون به کرونا مبتلا شده اند

پرویز یزدان پناه در نشست استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اظهار کرد: شمار قربانیان ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به 98 نفر رسیده که بیشترین تعداد فوتی در شهرستان بویراحمد با ۳۶ نفر فوتی، گچساران ۳۰ نفر، کهگیلویه ۱۶ نفر و دنا یک مورد فوتی بوده است.
او افزود: از ابتدای زمان شیوع کرونا در استان ۷۶ هزار نفر به مراکز درمانی استان مراجعه کرده اند و به طور میانگین روزانه ۵۰۰ نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.
یزدان پناه بیان کرد: در مدت مذکور ۵ هزار و ۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شده و تاکنون ۴ هزار و ۷۴۰ نفر ترخیص شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: هم اینک ۲۷۵ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۸ بیمار کرونایی قطعی و ۲۲ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.
او عنوان کرد: تعداد بهبود یافتگان کرونایی تا امروز در استان ۵ هزار و ۴۰۰ نفر بوده است.
یزدان پناه با اشاره به اینکه میانگین سنی مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۴۱ سال است افزود: از ابتدای زمان شیوع کرونا تا امروز ۳۰ هزار و ۵۰۰ نمونه در استان گرفته شده و شاخص نمونه گیری در کشور ۱۱.۳ درصد و در استان ۲۳.۲ درصد بوده است.
.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار