اجرای طرح نسیم در مناطق تهران با هدف رعایت روتکل های بهداشتی در مدارس

تهران(پانا)- کارشناس مدارس هیئت امنایی وزارت آموزش و پرورش درباره بررسی فعالیت های مدارس هیئت امنایی و اقدامات منطقه13 و بازدید از مدارس منطقه سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۲۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نسیم در مناطق تهران با هدف رعایت روتکل های بهداشتی در مدارس

داریوش نتاج در گفت و گو با پانا ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس گفت: طی ابلاغ وزیر محترم آموزش و پرورش مبنی بر نظارت و بازدید از مدارس هیئت امنایی کل کشور از حیث آماده سازی، مهیا شدن و آمادگی از لحاظ پروتکلهای بهداشتی ابلاغ شده از ستاد کرونا، این بازدید در قالب طرحی به عنوان طرح نظارت سلامت یاران مهر به نام طرح نسیم در مناطق تهران در حال انجام است.

او گفت: از مدارس هیئت امنایی در مقاطع مختلف منطقه بازدید به عمل آمد و تمام موارد بهداشتی بیش از آن چیزی که مورد انتظار بوده رعایت شده و مدارس به صورت شیفت بندی جهت آشنایی دانش آموزان با معلمان توانستند تا الان کلاس ها رو به صورت ترکیبی حضوری و غیر حضوری برگزار کنند. در حال حاضر تیم سلامت یاران مهر، بازدید از همه مناطق را پوشش دادند البته هدف از بازدید از مدارس توسط مسئولین، ایجاد شرایط مناسب برای دانش آموزان است تا در سلامت کامل برای آن ها آموزش انجام شود.
وی افزود: پروتکل های اعلام شده به کل کشور برای همه یکسان هست؛ در بعضی از مناطق به دلیل برخورداری از شرایط بهتر، پروتکل ها بیشتر رعایت شده، ولی خوشبختانه در همه مناطق این پروتکل ها به صورت حداقل اجرا شده است.
نتاج اظهار کرد: آموزش برای دانش آموزان قابل جبران است، ولی در این شرایط کرونایی با طرح نسیم برای سلامتی دانش آموزان بیشتر از توانمان تلاش خواهیم کرد تا انشالله بدون هیچ مشکلی شرایط محیا شود.
نتاج گفت: در این بازدیدها از همکاران خواسته شد گزارشی از مدارس تهیه شود و کم و کاست و نواقص اطلاع رسانی شود و اگر مواردی مشاهده شد و نیاز است که از طرف وزارتخانه پشتیبانی شود، حتما انجام خواهد شد.
نتاج در پایان گفت: در بازدید از مدارس مشاهده شد که در مدارس منطقه طبق دستور العمل خاصی و به صورت یکنواخت فوق برنامه ها، آیین نامه ها، مجوزها و پروتکل ها در حال اجراست که این نشان از درایت مدیر منطقه است که همیشه همراه و پیگیر بودند و همکارانشان که با روحیه مشارکتی و توانمند در این راه قدم بر می دارند.

نتاج، کارشناس مدارس هیئت امنایی وزارت آموزش و پرورش پس از دیدار با حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۳ به همراه فاطمه رنجبر، کارشناس مسئول مشارکت های مردمی از مدارس دارالفنون، راه زینب و پروین اعتصامی بازدید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار