مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

« شاد» قدرتمندترین پیام رسان آموزشی کشور است

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان عنوان کرد با ارائه خدمات اینترنتی رایگان و اعطای سیم کارت دانش آموزی، اولیا با آسودگی خاطر شاهد مشارکت آموزشی و تربیتی دانش آموزان در فضای مجازی خواهند بود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
« شاد» قدرتمندترین پیام رسان آموزشی کشور است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، محمد رحمتی در جلسه زنده با مدیران مدارس استان در پیام رسان شاد با اشاره به ضرورت اهتمام جدی مدیران نسبت به برگزاری کلاس ها اظهار کرد: باید با استفاده از ظرفیت پیام رسان شاد و با جلب اعتماد خانواده ها بتوانیم فرآیند آموزشی را در شرایط کرونایی تداوم ببخشیم.

وی با اشاره به ویژگی های شبکه آموزش دانش آموزان ( شاد ) اظهار کرد: با ارتقای شاد به 18 ابزار رسانه ای، این نرم افزار از قدرتمند ترین پیام رسان های آموزشی کشور با حجم زیاد کاربر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان تولید سیم کارت های دانش آموزی خاطرنشان کرد: با ارائه خدمات اینترنتی رایگان و همچنین توزیع سیم کارت های رایگان شاهد فعالیت های دانش آموزان در محیطی امن و بدون دغدغه خواهیم بود.

رحمتی با اشاره به اولویت آموزش حضوری دانش آموزان با وجود اختیاری بودن آن اظهار کرد: رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و لزوم گروه بندی دانش آموزان در مدارس از الزامات آموزش چهره به چهره دانش آموزان است.

وی از مدیران مدارس خواست با برگزاری جلسات با فرمانداران و بخشداران از ظرفیت های آنان در ارائه هر چه بهتر خدمات آموزشی به دانش آموزان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار