نشست مجازی مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی منطقه سعدآباد برگزار شد

سعدآباد(پانا)_ نشست مجازی مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی منطقه سعدآباد، با حضور رئیس، معاونان و کارشناسان اداری، در لایو شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
نشست مجازی مدیران مدارس تمامی دوره های تحصیلی منطقه سعدآباد برگزار شد

علی پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد اظهار کرد: عدالت آموزشی یک اصل است و باید در اقصی نقاط منطقه، حتی در دورترین و کم جمعیت ترین مدارس نیز به نحو مطلوب اجرا شود.

او گفت: مدیران و معلمان مدارس جهادگران خط مقدم نظام مقدس تعلیم و تربیت هستند.

علی پور افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا، در وضعیتی مبهم قرار گرفته ایم. رسالت و مأموریت مان با چالش و بحران مواجه شده است. خانواده ها نگران و دغدغه مند هستند. بنابراین باید همه دست به دست هم دهیم و از تمام ظرفیت هایمان به منظور خروج از این بحران و جلب اطمینان خانواده ها استفاده کنیم.

او گفت : در شرایط کنونی برای انجام شایسته وظایف و مأموریت‌هایمان، نیاز به دقت بالا، هوشیاری کامل، مدیریت و نظارت دقیق و بکارگیری روش های خلاقانه و نوآورانه داریم.

علی پور تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و قرار گرفتن در یک زیست بوم جدید، لازم است، مخاطرات ایجاد شده را به بهترین نحو تدبیر و از فرصت های پیش آمده به نحو مطلوب استفاده کنیم و هیچ روشی جایگزین آموزش حضوری نمی شود، بر این اساس اصل بر آموزش حضوری در مدارس است، اما هیچگونه اجباری نیز برای خانواده ها جهت فرستادن فرزندان خود به مدارس وجود ندارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد گفت: حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان در اولویت تمامی برنامه ها و فعالیت ها قرار دارد، بنابراین بر ایجاد شرایط ایمن و بهداشتی با رعایت کلیه پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی تأکید می شود.

علی پور اظهار کرد: در رابطه با تصمیم گیری ها و اجرای برنامه های آموزشی، باید با ایجاد ارتباط تنگاتنگ با خانواده ها و معلمان به یک درک مشترک از مسائل و شرایط برسیم.

او گفت : تمامی مدارس دوره های تحصیلی باید همه روزه با حضور عوامل اجرایی و آموزشی باز و به فعالیت بپردازند.

علی پور افزود : مدارس از این هفته بطور مستمر و دقیق مورد بازدید ناظران بهداشت و درمان و بازرسان اداره منطقه و اداره کل قرار خواهند گرفت.

او گفت: ثبت نام دانش آموزان، کلاس بندی و اختصاص معلم به کلاس ها، در سامانه های مختلف (سناد و شاد) در اسرع وقت بطور کامل انجام شد.

علی پور خاطر نشان کرد: از ظرفیت های برون سازمانی مانند شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی، اولیا و دانش آموزان در رفع مشکلات مدارس استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار