فرماندار اسلامشهر:

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر خواستار استفاده اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای تبیین مقاومت و ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر که در جلسه ستاد گرامی داشت هفته دفاع مقدس شهرستان سخن می گفت، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: امسال به منظور پیشگیری از نفوذ انحرافات و تشریح دلایل مقاومت وایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر نظام سلطه و استکبار جهانی و ایادی مزدورشان، روشنگری و آگاهی بخشی به جوانان و نوجوانان از سوی سخنرانان، مبلغان و... در سطوح مختلف بخصوص در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مورد توجه ویژه قرار خواهد داشت.

او تصریح کرد: باید شجاعت، ایثارگری و از خود گذشتگی ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر تمامی هجمه ها، تحریم ها و ... در هفته گرامی داشت دفاع مقدس به‌خوبی به تصویر کشیده شود.

مرسلپور تأکید کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه هایی از جمله، تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، فضاسازی میادین و معابر اصلی شهر و روستاها توسط شهرداری ها و دهیاری ها، ادارات، نهادها و ارگان های انقلابی، دیدار مدیران و مسئولان با خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان و همچنین برگزاری مراسم گلباران مزار شهدای شهرستان می بایست اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار