در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران استانی دانشگاه؛

خنیفر: کارورزی گذرنامه ورود به حرفه معلمی است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اهمیت کارورزی در حرفه معلمی خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای برنامه کارورزی دانشجو معلمان در شرایط مقابله با بیماری ویروس کرونا شد.

کد مطلب: ۱۱۲۲۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: کارورزی گذرنامه ورود به حرفه معلمی است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر در جلسه ویدیو کنفرانس با موضوع کارورزی که در محل سالن شهید چمران سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها، آموزش را خط مقدم و پیشانی دانشگاه عنوان و از همکاران معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در پردیس‌ها و مراکز آموزشی سراسر کشور تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با تاکید بر اهمیت کارورزی در تربیت معلم گفت: کارورزی وزنه مهارتی تربیت معلم و گذرنامه ورود به حرفه معلمی و معلمی بدون کارورزی دانشمندی و با کارورزی دانش ورزی است.

خنیفر با تاکید بر این نکته که کارورزی هیچ گاه قابل اغماض نیست خواستار برنامه‌ریزی مناسب برای اجرای برنامه کارورزی دانشجو معلمان در شرایط مقابله با بیماری ویروس کرونا شد.

در این جلسه روشندل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران استانی دانشگاه و سایر همکاران در تحقق اهداف و برنامه‌های آموزشی و ارایه گزارشی در خصوص برخی اقدامات صورت گرفته در حوزه کارورزی دانشگاه گفت: در شرایطی که قرار است برای اولین بار کارورزی با همکاری مدارس محل سکونت دانشجو معلمان اجرا شود همکاری و تعامل بیشتر دانشگاه با آموزش و پرورش راهگشا است.

روشندل خواستار فعالیت بیشتر کمیته‌های کارورزی در این خصوص شد و با عنایت به حضور حدود 2800 استاد راهنمای کارورزی، از مدیران استانی برگزاری جلسات غیر حضوری (آنلاین، مجازی) و منظم با این همکاران ارجمند را خواستار شد. وی بر استفاده از شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) و شبکه آموزشی تلویزیون در برنامه کارورزی تاکید کرد.

در ادامه مدیران استانی به تبادل نظر در خصوص موضوع جلسه پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار