استاندار زنجان:

برنامه های جهش تولید در استان به خوبی پیش می رود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان اعلام کرد به همت بخش خصوصی و همراهی مدیران شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۱۲۲۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های جهش تولید در استان به خوبی پیش می رود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌اله حقیقی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با قدردانی از حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در زنجان گفت: شاخص‌های مختلف اقتصادی در استان مطلوب است، به طوریکه در حوزه کسب و کار و نرخ مشارکت اقتصادی استان زنجان جایگاه بالایی در کشور کسب کرده و فعالیت‌های استان بر اساس نقشه راه در حال تداوم است.

مقام عالی استان به اقدامات صورت گرفته در سال جهش تولید اشاره کرد و افزود: از همان روزهای نخستین سال نقشه راه استان تدوین شده و امروز برای افتتاح واحدهای بزرگ صنعتی استان در نوبت اختصاص فرصت افتتاح توسط رییس جمهور است.
رتبه نخست استان در اجرای طرح کاداستر، خرید 350هزار تن گندم، تجهیز نیمی از اراضی مستعد کشاورزی به آبیاری های نوین، ایجاد مجتمع 60 هزار راسی پرورش دام سبک، ساماندهی وضعیت زیرساخت‌های آی‌تی و آی‌سی‌تی از دیگر اقداماتی بود که استاندار زنجان به آنها اشاره کرد.
استاندار زنجان همچنین با قدردانی از همدلی و همراهی مردم در ایام سوگواری امام حسین(ع) گفت: نمایش ولایتمداری مردم زنجان در هشتم محرم بود که بجای اجتماع حسینی در همایش کمک‌های مومنانه شرکت کردند که در آن برنامه 120 هزار بسته به ارزش 33 میلیارد تومان تقدیم نیازمندان شد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان با تمجید از انسجام و همراهی خوب مسئولان گفت: زنجانی‌ها اسوه نمایش ولایتمداری هستند و چشم‌ها به عزاداری مردم زنجان در هشتم محرم دوخته شده بود که به خوبی اظهار لطف مردم را به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) دیدیم که بی مثال بود.
امیر سرتیپ امیر حاتمی اقدامات صورت گرفته در حوزه جهش تولید را در استان زنجان مثبت ارزیابی کرد و افزود: طرح های صنعتی استان بیانگر آن است که تفکر تامین نیاز داخل و خودکفایی در سطح ملی دغدغه و مورد توجه بخش خصوصی و مدیران بوده و باید بدانیم با رونق و حمایت از تولید است که بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.
وی به ظرفیت خوب استان به لحاظ موقعیت جغرافیایی اشاره کرد و افزود: توسعه محورهای مواصلاتی و همچنین ریلی استان می تواند زمینه رفت و آمد و جابجایی کالا را فراهم نماید.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه، حوزه صادرات را برای رونق و جهش تولید بسیار مهم دانست و گفت: رونق و توسعه صادرات مکمل جهش تولید خواهد بود.
در سال جهش تولید 26 طرح بزرگ صنعتی با 13هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال نزدیک به 4هزار نفر در مراحل افتتاح و تکمیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار