نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر:

بیانیه‌ در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم و توهین به قرآن کریم

بوشهر(پانا)_ آیت الله صفایی بوشهری در بیانیه‌ای، اهانت اخیر یک نشریه فرانسوی به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم و توهین به قرآن کریم را محکوم کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه‌ در پی اهانت یک نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم و توهین به قرآن کریم

متن بیانیه‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«الحمد لله رب العالمین وصلی الله علی سیدنا محمد وآله الطاهرین سیما بقیة الله فی الأرضین ولعنة الله علی أعدائهم اجمعین»
«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»
توهین سازمان یافته و توطئه ضد بشری جهان استکبار و اهانت به پیامبر گرامی اسلام «صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم» و همچنین تعرض به قرآن کریم توسط مزدوران جهان غرب و ایادی صهیونیست بین الملل را محکوم می‌کنیم.
این عمل تکراری کینه توزانِ ضد اسلامی، نشان از عمق عناد و کینه‌ی شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه اسلامی داشته و نشان از فریب کاری آن مدعیان حقوق بشر در تمامی عرصه‌ها به ویژه ادیان الهی دارد.
آنان با این عمل و سکوت و تأیید دولت‌های جنایتکار غربی، در اندیشه تضعیف اسلام و ایجاد جنگ‌های بین ادیان و مذاهب هستند.
بار دیگر این عمل بسیار ضد ارزشی و غیرانسانی را محکوم کرده و تقاضای برخورد قاطع تمامی اقشار جامعه جهان اسلام با این قبیل اموردارم و همگان را به ارشادات حکیمانه مقام معظم رهبری، در افشای انگیزه‌های شوم امریکا و رژیم صهیونیستی در انحراف اذهان ملت‌ها و دولت‌های غرب آسیا از نقشه شوم خاورمیانه جدید توصیه و جلب می‌کنم.
اتحاد، وحدت اسلامی، بیداری و مقاومت انقلابی بر ضد حرکت‌های جنایت بار امریکا و رژیم صهیونیستی و جهان غرب تنها راه نجات اسلام و برخورد هوشمندانه با این قبیل امور است.
خداوند به قدرت خودش که بسیار فوق قدرت هاست آن دشمنان اسلام را هر چه زودتر شکست دهد و ظهور حضرت مهدی آل محمد «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را تعجیل فرماید و جهان اسلام را با وحدت، همدلی، بصیرت و مجاهدت پیروز گرداند به مقام معظم رهبری طول عمر با عزت مرحمت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار