معاون توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان

بوشهر(پانا)_ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت و مرخصی ذخیره بازنشسته استان در سال 98 خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت ۸۷۰ میلیارد ریال پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته استان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، غلامرضا دانش فر با اشاره به بازنشستگی 627 فرهنگی در سال 98 اظهار کرد: پاداش پایان خدمت و هنچنین ذخیره مرخصی این گروه از فرهنگیان تلاشگر استان با اعتباری بالغ بر 870میلیارد ریال تامین اعتبار شده و در اختیار آنها قرار گرفته است.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود در سال ۹۹ تعداد ۴۱۰ نفر از همکاران فرهنگی بازنشسته شوند و تلاش می کنیم که پاداش خدمت بازنشسته های سال جاری نیز تامین اعتیار شده و تخصیص داده شود.
دانش فر در خصوص تامین تجهیزات آموزشی و اداری مدارس در سال تحصیلی جدید گفت: آموزش و پرورش برای تامین تجهیزات اولیه مدارس به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال و برای تعمیر سالن‌های ورزشی، کانون‌ها و اردوگاه‌ها به اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان در پایان با اشاره به بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی خاطرنشان کرد: برای گندزدایی و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی باید ماهیانه ۲۰ میلیارد ریال تجهیزات و مواد بهداشتی تامین شو د که امیدواریم با همراهی مسئولان و خیرین این مهم محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار