بازداشت پدری که پسر ۳ ساله‌اش را مجبور به مصرف مواد مخدر کرده بود

تهران (پانا) - رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا از بازداشت پدری خبر داد که فرزند سه ساله خود را وادار به مصرف مواد مخدر کرده بود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
بازداشت پدری که پسر ۳ ساله‌اش را مجبور به مصرف مواد مخدر کرده بود
سرهنگ مصطفی نوروزی از بازداشت فردی خبر داد که کودک سه ساله را وارد به کشیدن مواد مخدر کرده و اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر وادار کردن استعمال مواد مخدر توسط پسر بچه سه ساله در فضای مجازی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی و واکنش کاربران به انتشار کلیپ مذکور شده بود، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

رئیس مرکز مبارزه با جرائم ملی و سازمان‌یافته پلیس فتا افزود: در بررسی‌های فنی و کارشناسی صورت گرفته توسط پلیس فتا، متهم در یکی از استانهای کشور شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، فرد مذکور که پدر کودک است در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از مواجه با ادله جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: متهم؛ انگیزه اصلی خود را از این اقدام غیرانسانی، شوخی و سرگرمی در جمع خانوادگی اعلام و اقرار کرد که هرگز تصور نمی‌کردم این کلیپ که توسط یکی از اعضای خانواده تهیه و در فضای مجازی منتشرشده، واکنش منفی کاربران را به همراه داشته باشد.

نوروزی به تمام کاربران فضای مجازی توصیه کرد که از ارتکاب به اقدامات مشابه به دلایل مختلف از جمله جمع‌آوری فالور و بازدیدکننده خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cybre police.ir قسمت گزارشات مردمی منعکس کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار