پخش زنده آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران از یوتیوب و آپارات

تهران (پانا) - اولین دوره آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی به صورت زنده و به دو زبان فارسی و انگلیسی از یوتیوب و آپارات پخش می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده آیین تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران از یوتیوب و آپارات

به گزارش ستاد خبری جشنواره جهانی فیلم فجر، اولین دوره از مراسم تجلیل از افتخارآفرینان سینمای ایران در عرصه بین‌المللی به مناسبت ۱۲۰ سالگی سینمای ایران، با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی و منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با همراهی خانه سینما، جمعه ۲۱ شهریور ماه همزمان با روز ملی سینما برگزار می‌شود.

این مراسم به دلیل شیوع کرونا و تعویق سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر در فضای باز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقلی افراد برگزار و به صورت زنده از طریق صفحه رسمی اینستاگرام جشنواره به نشانی www.instagram.com/fiff38 ، لینک www.aparat.com/Fiff/live در سایت آپارات و از طریق لینک https://youtu.be/-5oLCjI9pK0 در سایت یوتیوب به زبان فارسی پخش می‌شود.

این مراسم همچنین از طریق لینک https://youtu.be/k5UY0BkOcFc در سایت یوتیوب به زبان انگلیسی و به صورت زنده پخش خواهد شد.

در این برنامه از سینماگرانی که در سال ۲۰۱۹ موفق به دریافت جایزه بین‌المللی (بر اساس آیین نامه سازمان سینمایی) شده‌اند و همچنین کسانی که به عنوان داور در جشنواره‌های مهم بین‌المللی حضور داشته‌اند، تجلیل خواهد شد.

گزارش و اطلاعات این مراسم از طریق ستاد خبری جشنواره برای رسانه‌ها ارسال خواهد شد.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر خردادماه سال ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار