مشارکت بانک ملی ایران در نهضت توان افزایی از طریق ردیف مسئولیت‌های اجتماعی

حسینی: نهضت توان افزایی در آموزش و پرورش استثنایی کلید خورده است

تهران (پانا) - نشست هم اندیشی سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در محل ساختمان مرکزی بانک ملی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت بانک ملی ایران در نهضت توان افزایی از طریق ردیف مسئولیت‌های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی کشور، سید جواد حسینی در این نشست ضمن تقدیر از فعالیت‌های بانک ملی ایران در زمینه مدرسه سازی اظهار کرد: بانک ملی یکی از بانک‌های بزرگ کشور است که در عرصه‌های مختلف خدمات شایسته‌ای را به مردم ارائه داده است که یکی از این عرصه‌ها مدرسه سازی است و باید از تمامی دست اندرکاران این بانک تقدیر کرد.

معاون وزیر با اشاره به نیاز آموزش و پرورش استثنایی به ساخت ۲۱۰ مدرسه جدید برای رسیدن به استاندارد مطلوب افزود: 84 مدرسه از این تعداد تاکنون کلنگ زنی شده است و در حال ساخت است و ۱۳۸ مدرسه دیگر نیازمند مشارکت خیران، دستگاه‌های اجرایی و به ویژه بانک‌ها از ردیف مسئولیت‌های اجتماعی است.

معاون وزیر با بیان اینکه ‏نهضت توان افزایی در آموزش و پرورش استثنایی کلید خورده است افزود: شناسایی حس کم داشته و نداشته دانش‌آموزان و جایگزینی تکنولوژی به جای این حس از اهداف نهضت توان افزایی است

وی اظهار کرد: 105 نوع وسیله توانبخشی، ورزشی، پرورشی و کمک آموزشی برای 80 هزار نفر از دانش‌آموزان با نیاز های ویژه در قالب نهضت توان افزایی باید تامین شود.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه یار، ردیف مسئولیت‌های اجتماعی بانک‌ها، شرکت‌های دولتی و خصوصی و مشارکت اصناف، اشخاص حقیقی و حقوقی در این زمینه می‌توانند به کمک آموزش و پرورش استثنایی بیایند.

در این نشست مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران با اشاره مشارکت بانک ملی ایران در امور عام المنفعه و فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: بانک ملی ایران از ردیف مسئولیت‌های اجتماعی قدم‌های بزرگی در خصوص مدرسه سازی برداشته است و این بانک از طریق ردیف مسئولیت‌های اجتماعی در خصوص تهیه وسایل آموزشی و توانبخشی کودکان استثنایی نیز می‌تواند ورود پیدا کند.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت اپلیکیشن بله و بقیه ظرفیت‌های فضای مجازی بانک ملی، می‌توان مشارکت خیرین و مشتریان بانک ملی را برای تامین بخشی از تجهیزات نهضت توان افزایی جلب کرد.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت صندوق نیکوکاری بانک ملی و پرداخت وام‌های قرض الحسنه به دانش‌آموزان استثنایی و باز پرداخت اقساط آتنو از سوی خیران از دیگر راه‌های مشارکت در نهضت توان افزایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار