باستانی:‌ چهاردهمین دوره آیین تجلیل از نوگلان حسینی مجازی و کشوری برگزار می شود

تهران (پانا) - عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران در گفتگو با پانا از برگزاری مجازی چهاردهمین دوره آیین تجلیل از نوگلان حسینی بصورت کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۲۵
لینک کوتاه کپی شد
باستانی:‌ چهاردهمین دوره آیین تجلیل از نوگلان حسینی مجازی و کشوری برگزار می شود

باستانی گفت: ایده اولیه برگزاری آیین نوگلان حسینی در جهت گسترش فرهنگ حسینی و عشق به اهل بیت (ع) و در راستای آشنایی نسل جدید با فرهنگ مداحی شکل گرفت.
وی با اشاره به اینکه امسال آیین نوگلان حسینی بصپرت کشوری برگزار می شود، افزود: این برنامه هر سال بصورت حضوری برگزار می شد اما امسال به دلیل شرایط شیوع کرونا بصورت مجازی برگزار شد و استقبال خوبی از سوی دانش آموزان داشت.
باستانی گفت: چهاردمین دوره آیین نوگلان حسینی به همت سازمان دانش آموزی و سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران و همچنین با مشارکت خانه مداحان و شبکه قرآن و ستاد فرهنگی هنری کانون های مساجد کشور و فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

وی هـدف از برگزاری این آیین را شـناسایی اسـتعدادهای مـداحی, نوحه خوانی و مرثیه خوانی
حضـرت اباعبداالله الحسین (ع) وخاندان پاک و مطهر ایشان بیان کرد و افزود: دانش آموزان پسر علاقه مند به مداحی در کلیه مقاطع تحصیلی جهت ثبت نام وشرکت در این برنامه، یک ویدئوی 3 تا 5 دقیقه ای (به صورت افقی) حـداکثر تا 10 مگابایت از مـداحی خود تهیه کرده و از طریق لینک http://10a.ir/1Dj بارگذاری و ارسال می کنند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام و ارسال فیلم مداحی تا 22شهریور ماه 1399 ادامه دارد. همچنین داوری مقدماتی این آیین 23تا 25شهریور ماه 1399 برگزار شده و مرحله حضوری: 29 تا 31شهریور ماه 1399و داوری نهایی وضبط تلویزیونی از 3تا 10 مهرماه برگزار می شود.
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز از 15 مهرماه 1399 انجام می شود. دانش آموزان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر باشـماره های 15-88505513-021 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار