تمدید مهلت طرح یاری بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت استفاده از مرحله دوم طرح یاری (خرید اعتباری از فروشگاه‌های رفاه) تا پایان شهریور ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت طرح یاری بازنشستگان کشوری تا پایان شهریور

به گزارش صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد افزود: با توجه به استقبال و درخواست بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول طرح یاری، مهلت استفاده از اعتبار ۱۲ میلیون ریالی طرح در مرحله دوم تا ۳۱ شهریور ماه تمدید شده است.

وی خاطر نشان کرد: طرح خرید اعتباری از فروشگاه های رفاه از اسفند سال گذشته آغاز شد و در مرحله نخست آن حدود ۱۸۰ هزار نفر از بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول با وجود شرایط بیماری کرونا از این تسهیلات استفاده کردند.

مرتضایی فرد اضافه کرد: در مرحله دوم و تاکنون نیز بیش از ۱۵۶ هزار نفر از مشمولان با استفاده از اعتبار تامین شده در کارت حقوق خود از فروشگاه های رفاه سراسر کشور خرید کردند.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات طرح یاری در مرحله دوم به همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیرانی که حداقل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خالص حقوق ماهانه داشته باشند، تعلق می‌گیرد و بازپرداخت اقساط طرح یاری در چهار قسط ماهانه هر یک به مبلغ ۳۰۱ هزار و ۵۰۰ تومان از مهرماه تا دی ماه ۹۹ خواهد بود.

وی تصریح کرد: در صورتیکه فرد بازنشسته از همه اعتبار طرح یاری استفاده نکند و تنها بخشی از تسهیلات را در طول ماه استفاده کرده باشد، اقساط بازپرداخت او متناسب با میزان استفاده در چهار نوبت تنظیم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار