اتفاق منحصر به فرد در فوتبال ایران؛ پنجره نقل و انتقالات 11 باشگاه لیگ برتری بسته شد

تهران (پانا) - بدهی‌های دامنه‌دار باعث شده است که پنجره نقل و انتقالات یازده تیم حاضر در لیگ برتر ایران بسته شود.

کد مطلب: ۱۱۲۱۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اتفاق منحصر به فرد در فوتبال ایران؛ پنجره نقل و انتقالات 11 باشگاه لیگ برتری بسته شد

ماجرای بدهی برای باشگاه‌های ایرانی تبدیل به امری عادی شده و به جای اینکه هر سال تلاش برای بهبود ماجرا صورت گیرد، برعکس اوضاع بدتر از قبل شده و بر رقم بدهی‌ها اضافه می‌شود، ماجرایی که کار را به شکایت از باشگاه‌ها می‌رساند. در این بین بازیکنان خارجی به علت قدرت فیفا پس از شکایت به پولشان می‌رسیدند اما ایرانی‌ها دستشان به جایی بند نبود.

پس از ناکامی‌های متوالی بازیکنان و مربی‌های ایرانی در دریافت مطالباتشان، سرانجام فدراسیون فوتبال ایران هم برای برخورد با باشگاه‌های بدهکار وارد ماجرا شد و تصمیم گرفت برخوردی شبیه فیفا داشته باشد، در همین راستا بود که از فصل گذشته احکام مختلفی مبنی بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه‌ها از سوی فدراسیون فوتبال صادر شد.

در حالی که فصل نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده است و تیم‌ها در حال جذب بازیکن هستند، دقایقی قبل جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شوک بزرگی به اکثر تیم‌های لیگ برتری وارد کرد. او در گفت‌وگویی که با شبکه خبر داشت اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات یازده باشگاه لیگ برتری « فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان، سایپا تهران، ماشین‌سازی تبریز، شاهین بوشهر، پارس جنوبی جم، نساجی مازندران، استقلال تهران، پرسپولیس، تراکتور تبریز و شهرخودرو مشهد » بسته شده است و این باشگاه‌ها تا تعیین تکلیف بدهی‌ها نمی‌توانند قراردادی را در سازمان لیگ ثبت کنند.

البته نورشرق در بخش دیگری از اظهارات خود اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالات 4 باشگاه « پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو » برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باز شده و این تیم‌ها می‌توانند از بازیکن‌های جدید خود در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار