در نشست اداره کل امور تربیتی و مشاوره برای تحقق بیانات اخیر مقام معظم رهبری؛

شکوهی: گروه‌های اندیشه‌ورز و نخبه‌های حوزه در اسرع وقت شناسایی شوند

تهران (پانا) - در جلسه‌ای که در اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی تشکیل شد، مسعود شکوهی بر شناسایی گروه‌های اندیشه ورز و نخبه‌های حوزه این اداره کل تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی:  گروه‌های اندیشه‌ورز و نخبه‌های حوزه در اسرع وقت شناسایی شوند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه‌ای با ریاست مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، اکبر سرداری معاونت برنامه ریزی امور تربیتی، محمد مصطفوی معاونت برنامه ریزی امور مشاوره، سید عین الله طیموری فرد رئیس اداره پیشگیری و سایر اعضا درمورد مطالبه مقام معظم رهبری در جهت اولویت طراحی شیوه‌های جدید در فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه شکوهی در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه پرورشی و فرهنگی و نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی به آموزش و پروش و سخنان بسیار ارزشمند و بسیار دقیق ایشان در این خصوص اشاره و از لطف و محبت همیشگی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به دستگاه تعلیم و تربیت تشکر کرد.

شکوهی همچنین گفت: گروه‌های اندیشه ورز و نخبه‌های حوزه زیر مجموعه اداره کل را در اسرع وقت شناسایی و با توجه به شرایط جدید نوآوری و خلاقیت‌هایی که می‌توانیم با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری داشته باشیم به بحث و گفت و گو بگذارند و جلسات هم اندیشی در خصوص مطالبات مقام معظم رهبری تشکیل شود و این جلسات حتما منتج به نتایج مطلوب شود.

وی ادامه داد: باتوجه به بازگشایی مدارس برنامه‌های اداره کل از جمله بسته تحولی، تولید محتوای الکترونیکی، شبکه شاد، دستور العمل های نماد و یاریگران، راهنمای عمل مشاوران در مدارس، برنامه مدرسین شبکه آموزش و حوزه فعالیت اداره کل و تخصیص ساعات به مربیان و مشاوران و پیگیری و رصد تمام برنامه های حوزه را پیگیری کنید.

در ادامه جلسه هر یک از اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار