استقبال حسین انتظامی از مواضع مجید مجیدی؛ هنرمند صدای مردم است

تهران (پانا) - حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی و ابراهیم داروغه‌زاده دبیر جشنواره فیلم فجر از موضع‌گیری مجید مجیدی علیه تحریم‌های غیرانسانی آمریکا در جشنواره فیلم ونیز استقبال کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال حسین انتظامی از مواضع مجید مجیدی؛ هنرمند صدای مردم است

به گزارش مهر، روز گذشته یکشنبه ۱۶ شهریورماه فیلم سینمایی «خورشید» به کارگردانی مجید مجیدی در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد. پس از نمایش این فیلم، مجید مجیدی به همراه گروه سازنده این فیلم در نشستی به سوالات رسانه‌های خارجی پاسخ دادند.

در بخشی از این نشست مجیدی بیان کرد: «کشور ما نزدیک به ۴۰ سال است که تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد و همین الان که من با شما صحبت می‌کنم و در وضعیت کرونایی قرار داریم که یک درد مشترک جهانی است، جالب است بدانید یکی از معضلات مهم کشور ما بحث تحریم‌های دارویی است. در این شرایط سخت دارو وارد کشور ما نمی‌شود چرا که تحت تحریم‌های آمریکا هستیم. ۴۰ سال است در این شرایط سخت ناشی از تحریم‌های غیرانسانی آمریکا، مردم ایران زندگی می‌کنند.»

در پی این موضوع حسین انتظامی، رئیس سازمان سینمایی و ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در صفحات شخصی خود در توییتر نسبت به سخنان مجیدی واکنش نشان دادند.

حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی ضمن بازنشر بریده‌ای از سخنان مجیدی نوشت: «هنرمند صدای مردم است»

ابراهیم داروغه‌زاده هم عنوان کرد: «مجیدی از فرصت جشنواره فیلم ونیز برای رساندن صدای مظلومیت و حقانیت مردم ایران استفاده کرد: ۴۰ سال است مردم ایران در شرایط سخت ناشی از تحریم‌های غیر انسانی آمریکا زندگی می‌کنند.»

جدیدترین ساخته مجید مجیدی روز ۱۷ شهریور چهار نمایش دیگر برای اهالی سینما و رسانه در جشنواره ونیز خواهد داشت.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز از تاریخ ۲ سپتامبر (۱۲ شهریور) تا ۱۲ سپتامبر (۲۲ شهریور) برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار