نشست صمیمی صادق پور با کارکنان کانون رضوان

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 1 در نشستی صمیمی راهکارهای خلاقانه جذب دانش آموزان در انجمن ها وسازمان دانش آموزی را بررسی کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی صادق پور با کارکنان کانون رضوان
صادق صاق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه یک روز یکشنبه مورخه 99/6/16 در کانون رضوان با کارشناسان سازمان دانش آموزی وکانون دیدار کرد. در این نشست صادق پور آغاز سال تحصیلی را تبریک گفت و پیرامون مسائل متعددی از جمله مدیریت شایسته فضای مجازی در حیطه آموزشی و پرورشی و نیز سایر راهکارهای خلاقانه برای افزایش بهره وری در کانون وسازمان دانش آموزی منطقه1 بحث و تبادل نظر شد.
صادق پور تصریح کرد: باید گروه های متعدد مجازی که دانش آموزان منطقه فراخور علاقه در آن عضویت دارند ساماندهی شود و از این فرصت طلایی جهت آموزش و پرورش واقعی وجذاب کمال بهره را ببریم.
همچنین وی بر تقویت احساس شادمانی، نشاط وامیدواری در میان کارمندان ودانش آموزان تاکید کرد وافزود: هر چه کارکنان اداره آموزش و پرورش منطقه شاد و پرانرژی تر وامیدوارتر باشند، مدارس شادتر و پویاتری خواهیم داشت. بسیاری از رفتارهای اداری و سازمانی ما در مجموعه مدیریت منطقه، الگو قرار می گیرد.
زهرا سیف، مدیر سازمان دانش آموزی وکانون فرهنگی_ تربیتی رضوان نیز ضمن خیر مقدم به مدیر آموزش و پرورش منطقه و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گزارشی از عملکرد سازمان دانش آموزی وکانون رضوان ارائه کرد وکسب رتبه اول خبرنگاری پانا منطقه یک در شهر تهران را اعلام کرد.
وی ضمن تشکر از نظرات و پیشنهاد های ارزنده مدیر آموزش وپرورش منطقه این نشست صمیمی را محفلی برای بیان دغدغه ها و آسیب شناسی صحیح طرح و برنامه های اجرا شده در کانون رضوان توصیف کرده و ابراز امیدواری کرد با بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه ها بتوانند کامل تر و جامع تر به اجرای آن ها بپردازند.
در ادامه کارشناسان ضمن ارائه بیلان کاری سال گذشته نظرات و پیشنهاد های خود را عنوان کردند.
در خاتمه صادق پور ضمن تبریک عناوین کسب شده از زحمات کادر فعال سازمان دانش آموزی وکانون رضوان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار