استاندار زنجان:

از مدیران جوان حمایت می کنیم

زنجان (پانا) - استاندار زنجان گفت: نقش مدیران جوان در پیشبرد، چابک سازی و بهره وری در ادارات بسیار برجسته است.

کد مطلب: ۱۱۲۱۰۴۸
لینک کوتاه کپی شد
از مدیران جوان حمایت می کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ فتح الله حقیقی در جلسه شورای راهبری مدیریت استان گفت: نگاه به آقایان و خانم ها تا حد ممکن یکسان است و تا به امروز 368 نفر از بانوان در پست های مدیریتی استان مشغول خدمت هستند.

استاندار زنجان با بیان اینکه 59 نفر از کارمندان جوان ادارات که زیر 38 سال سن داشتن در کلاس های آموزشی زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی شرکت کرده اند، اعلام کرد: این کارشناسان جوان و آموزش دیده به مرور وارد چرخه مدیریت می شوند که این امر حُسن بزرگی برای سیستم اداری است تا چابک تر شود.

مقام عالی استان همچنین نیروی انسانی را مهمترین سرمایه هر دستگاهی دانست و افزود: نظام شایسته سالاری با حضور بر اساس انتخاب صحیح مدیران امکان پذیر می شود و آموزش مدیریت به بانوان و آقایان هم در همین راستاست و با شایسته سالاری بهره وری نیز افزایش خواهد یافت.

وی از مدیران خواست در سپردن مسئولیت به جوانان تردید نکنند چرا که جوانان همواره ثابت کرده اند مرد میدان عمل هستند و استفاده از توان، استعداد و ظرفیت آنها هنر یک مدیر را نشان خواهد داد.

در جلسه شورای راهبری مدیریت استان اعلام شد اداره کل اقتصاد و دارایی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل جهاد کشاورزی و اداره کل فنی و حرفه ای استان با کسب بیشترین امتیاز در شاخص های اعلامی، بعنوان دستگاه های اجرایی برتر در سال 98 انتخاب شدند که قرار است اواخر شهریور ماه در جشنواره شهید رجایی تجلیل شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار