سخنگوی سازمان انرژی اتمی خبر داد:

عوامل خرابکاری در سایت نطنز شناسایی شدند

تهران (پانا) - سخنگوی سازمان انرژی اتمی از شناسایی عوامل خرابکاری در حادثه نطنز توسط دستگاه‌های امنیتی خبر داد و گفت: موضوع در دست پیگیری است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
عوامل خرابکاری در سایت نطنز شناسایی شدند

بهروز کمالوندی در گفت و گویی تلویزیونی درباره آخرین تحولات مربوط حادثه نطنز افزود: «تا الان جمهوری اسلامی ایران موفق بوده است ما بارها حملات سایبری را داشتیم و آنها را دفع کردیم. تعداد زیادی خرابکاری صنعتی داشتیم و از موارد زیادی که کشف کردیم نمایشگاهی داریم که البته همه اینها مواردی نیست که بخواهیم به بازرس انتساب دهیم اما می‌تواند بازرس هم عامل باشد. باید مراقبت کنیم و می‌توانم بگویم مراقبت خوبی هم شده و اشراف کامل است.»

سخنگوی سازمان انرژی اتمی افزود: «حادثه نطنز متاسفانه جنبه خرابکاری دارد و این سازمان‌های امنیتی هستند که باید دقیق بررسی کنند و قرار هم بر این بوده که آنها در این باره اظهارنظر کنند و تحقیقاتشان ادامه دارد و تا آنجایی که اطلاع داریم عوامل را کشف کرده‌اند و دلایل، روش و چگونگی را هم می‌دانند و نسبت به این موضوع اشراف دارند، ما جزییات دقیق را نمی‌دانیم، اما تا اندازه‌ای که به ما گفته اند، چون موضوع در دست پیگیری و بررسی است معذوریم که بیشتر در رابطه با آن صحبت کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار