جلسه کمیته استانی راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته کنکور دانش آموزان سال 99اردبیل

اردبیل (پانا)- جلسه کمیته استانی راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته کنکور سراسری 99 با حضور اعضای کمیته استانی در اتاق جلسه شماره 2 اداره کل آموزش و پرورش اردبیل تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته استانی راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته کنکور دانش آموزان سال 99اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، سید غلامحسن خلیلی موسوی،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان دراین جلسه طی سخنانی ارائه عملکرد مناسب و مطلوب به دانش آموزان و ایجاد رضایت مندی در خانواده ها و وحدت رویه در پایگاه ها، توجیه مشاوران و عوامل اجرایی پایگاه ها در ارائه مطلوب خدمات مشاوره ای به دانش آموزان داوطلب را از انتظارات جدی این معاونت برشمرد.

او بر اهمیت انتخاب رشته و تاثیر آن برسرنوشت دانش آموزان وخانواده ها تاکید کرده گفت: ارائه خدمات مشاوره ای انتخاب رشته به داوطلبان، تبلیغ و اطلاع رسانی مناسب از طریق ارسال پیامک، چاپ و نصب بنر، تهیه وتوزیع بروشور و اطلاع رسانی مناسب به دانش آموزان از طریق شبکه شاد توسط مدیران دوره دوم متوسطه نواحی و مناطق استان با رعایت شیوه نامه ها وپروتکل های بهداشتی در پایگاههای انتخاب رشته مورد اهتمام قرار گیرد.

محمود مشکی ،رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی نیز در ارتباط با مراحل انتخاب رشته و ارائه خدمات مشاوره ای کامل به داوطلبان با به کارگیری مشاوران مجرب، ارائه خدمات انتخاب رشته در مناطق فاقد پایگاه به صورت جوار و استفاده از نرم افزار مناسب جهت انتخاب رشته مطالبی را بیان کرد.

۱1 پایگاه انتخاب رشته در نواحی و مناطق استان با مرکزیت نواحی 1 و2 اردبیل، مشکین شهر، پارس آباد، گرمی، خلخال، بیله سوار، نمین و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانش آموزی استان آماده ارائه خدمات مشاوره ای به صورت حضوری و مجازی به داوطلبان کنکور سراسری خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار