۶۷.۷ درصد از کل ظرفیت تولید برق حرارتی در اختیار بخش خصوصی است

تهران (پانا) -معاون برنامه ریزی شرکت تولید نیروی برق حرارتی ایران می‌گوید ۶۷.۷ درصد از کل ظرفیت تولید برق حرارتی در اختیار بخش خصوصی است و در مدت زمان فعالیت دولت تدبیر و امید حدود ۱۲ هزار و ۹۵۴ مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
۶۷.۷ درصد از کل ظرفیت تولید برق حرارتی در اختیار بخش خصوصی است

به گزارش پایگاه خبری برق حرارتی، حمیدرضا عظیمی افزود: حدود ۱۳هزار مگاوات در زمان فعالیت دولت تدبیر و امید به ظرفیت نیروگاه‌های برق حرارتی کشور افزوده شده است.

وی اضافه کرد: شهریور ماه امسال و با بهره‌برداری از دومین واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو (کرمانشاه) ظرفیت نامی نیروگاه‌های برق حرارتی ایران از مرز ۶۸هزار مگاوات عبور کرد.

معاون برنامه ریزی شرکت برق حرارتی گفت:تاکنون ۵۷۸ واحد تولید برق حرارتی در ۱۲۷ نیروگاه کشور احداث شده است.

عظیمی، ادامه داد: افتتاح پروژه نیروگاه دالاهو تعداد واحدهای حرارتی تحت مالکیت بخش خصوصی و صنایع بزرگ را به ۳۷۸ واحد رساند و ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی تحت مالکیت بخش خصوصی از مرز ۴۶ هزار مگاوات گذشت.

معاون برنامه‌ریزی شرکت تولید نیروی برق حرارتی افزود: ۶۷.۷ درصد از کل ظرفیت تولید برق حرارتی در اختیار بخش خصوصی است و در مدت زمان فعالیت دولت تدبیر و امید حدود ۱۲ هزار و ۹۵۴ مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شده است.

عظیمی با اشاره به اینکه در دوران منتهی به پیک تابستان امسال بیش از یک هزار و ۶۰۰ مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی وارد مدار شده است و در چارچوب برنامه پیک تابستان سال آینده نیز تاکنون ۳۱۰ مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی افزوده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار