دبستان ۳ کلاسه روستای رزاب سروآباد افتتاح شد

سنندج(پانا)-همزمان با نخستین روز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، مدرسه سه کلاسه روستای رزاب از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دبستان ۳ کلاسه روستای رزاب سروآباد افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، در مراسمی با حضور نجفی افشار نماینده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سعید صالح ودادی سرپرست منطقه شمال غرب بانک اقتصاد نوین، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان، فرماندار، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، تنی چند از مسئولین و دست اندرکاران امر، دبستان جدید الاحداث امیرکبیر روستای رزاب شهرستان سروآباد که با مشارکت بانک اقتصاد نوین ساخته شده است، به بهره برداری رسید.

دلسوز خالدی مدیر آموزش و پرورش سروآباد در حاشیه آیین افتتاح این پروژه آموزشی گزارشی از مشخصات و ساخت این واحد آموزشی ارائه کرد و گفت: دبیرستان متوسطه اول سه کلاسه روستای رزاب با مشارکت بانک اقتصاد نوین، توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان احداث شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این فضای آموزشی از سال 97 آغاز و طی یک سال آماده و در شهریور 99 به بهره برداری رسید، گفت: برای احداث آن مبلغ 550 میلیون تومان با مشارکت بانک اقتصاد نوین و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هزینه شده است.

خالدی کل مساحت زمین این پروژه آموزشی را 600 متر مربع اعلام کرد و گفت: مساحت زیر بنای آموزشی دبستان ۲۰۳ متر مربع است.

به گفته وی ۲۴ متر مربع زیر بنای سرویس بهداشتی مدرسه است و سطح کل زیر بنا نیز ۲۲۷ متر مربع است.

مدیر آموزش و پرورش سروآباد در پایان گفت: برای این واحد آموزشی دیواری به طول 86 متر و 400 متر محوطه سازی شده است.

گفتنی است تعداد 27 دانش آموز دوره متوسطه اول در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار