پیام تبریک مسئول بسیج فرهنگیان استان گیلان، بمناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاهها

رشت ( پانا) - مسئول بسیج فرهنگیان استان گیلان، بمناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاهها پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک  مسئول بسیج فرهنگیان استان گیلان،  بمناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاهها

پیام مسئول بسیج فرهنگیان استان، به شرح زیر است:

«به نام او که بزرگ آموزگار هستی است"

سپاس و ستایش مخصوص پروردگار یکتاست که اسباب تعالی انسان‌ها را در اندیشه ورزی و تفکر قرار داد.
در آستانه نیمه شهریور سال۹۹ تقارن با ایام حزن و سوگواری شهادت امام حسین (ع) ویاران باوفایشان واسارت آل الله و یاد معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی می‌داریم و بر روح تابناک امام شهیدان، بنیانگذار جمهوری اسلامی که رسالت حضور انبیا (ع) را بر امر آموزش و پرورش انسان‌ها برشمرد و معلم و مدرسه را مبدأ سعادت و شقاوت دانست، درود می‌فرستم.
رهبر فرزانه انقلاب، آموزش و پرورش را سنگ بنای آینده کشورومعلمین را، افسران سپاه پیشرفت کشور دانستند.

آموزش و پرورش درهمه ادوار با ایجاد زیر ساخت‌های لازم، همه تلاش و مساعی خود را به کار گرفته تا با یاری و همراهی مربیان و معلمان دلسوز، مدیران آگاه و اولیای ارجمند در جهت ارتقای کمی و کیفی مراکز مشاوره برای حضور مؤثر مدارس در فرآیند مصون سازی دانش آموزان و خانواده ها، توسعه مشارکت با معلمان، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در تدوین برنامه درسی و مشارکت با انجمن‌های علمی آموزشی گام بر دارد.
تحول بنیادین در آموزش و پرورش را از یک «ضرورت» به مرحله اجرای راهکار‌ها و حرکت بر اساس نقشه راه سند تحول بنیادین برساند تا بتواند در پرتو اسناد بالا دستی و با اهتمام جدی به ساحت‌های تربیت، توسعه عدالت آموزشی، انسجام اجتماعی، گسترش مشارکت، توجه به منزلت و جایگاه معلم، تعمیق هویت ایرانی و اسلامی، و پرورش نسلی توانمند در تراز انقلاب اسلامی، نبوغ در علم آموزی، باروحیه انقلابی ومسئولیت پذیریوتعالی خواهی، درمسیر عزت و اقتدار ملی بپردازد.
بدون تردید معلمان و آموزگاران دلسوز، این طلایه داران دانایی، اصلی‌ترین محور تحقق عینی سیاست‌ها و برنامه‌های تحولی آموزش و پرورش در مدرسه می‌باشند که در کنار همراهی و مشارکت اولیای شریف دانش آموزان می‌توانند تسهیلگر دست یابی به این افق‌های روشن باشند.
سازمان بسیج فرهنگیان استان گیلان درامسال که مزین به شعار «جهش تولید» است، طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی۱۳۹۹-۱۴۰۰ را بر پویندگان طریق علم و معرفت، معلمان فرهیخته و دانش آموزان عزیز، که با آغاز سال تحصیلی جدیدرا صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.
امید است در سال تحصیلی جدید، ضمن تاکید بر سلامت دانش آموزان عزیز، با همت عالی معلمان گرامی که به فرموده مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت کشورند، ایران اسلامی، بیش از پیش، بر قله‌های امید، دانایی و سربلندی نائل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار