استاندار زنجان درمراسم بازگشایی مدارس:

دانش‌آموزان باید در صحت و سلامت سال تحصیلی خود را سپری کنند

زنجان (پانا) - زنگ آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ صبح امروز به صورت نمادین،همزمان با سراسر کشور در مدرسه آزادگان فرهنگیان و شهید بیگلی زنجان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل دفتر پیش دبستانی و دبستان وزارت و سایر مسئولین و مدعوین به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید در صحت و سلامت سال تحصیلی خود را سپری کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان، فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی در مدارس استان زنجان با بیان اینکه با برنامه‌ریزی تلاش خواهیم کرد تا اجازه ندهیم کوچکترین مشکلی برای دانش‌آموزان پیش بیاید، اظهار داشت: همه تلاش این است که کمترین آسیب به دانش‌آموزان از محل شیوع ویروس کرونا وارد شود.

حقیقی با اشاره به فراهم شدن بستر های لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس ، گفت : بدون رعایت پروتکل‌ها مدارس نباید فعالیت کنند.

وی با بیان این مطلب که مدارس با رعایت سخت‌گیرانه پروتکل‌ها بهداشتی فعالیت خواهند داشت، افزود: دانش‌آموزان باید در صحت و سلامت سال تحصیلی خود را سپری کنند.

استاندار زنجان همچنین اظهار داشت: برای ارائه آموزش‌ به دانش‌آموزان بسته‌های مختلفی در نظر گرفته شده است و در این زمینه بهره‌گیری از بستر شاد نیز مورد توجه قرار گیرد.

حقیقی ادامه داد: بسته‌های آموزشی باید برای دانش‌آموزان مناطق محروم ارائه شو و باید عدالت آموزشی در مدارس ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس نباید اقدامی انجام دهد که به دانش‌آموزان آسیبی وارد شود، بیان کرد: در این زمینه نظارت به صورت مستمر انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار