تولید گفتمان اندیشه‌ای و دانشی سرلوحه فعالیت‌های روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان پژوهش

تهران (پانا) - اولین نشست رابطین روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با هدف هم‌افزایی، وحدت رویه و تبیین اهداف و سیاست‌های رسانه‌ای سازمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تولید گفتمان اندیشه‌ای و دانشی سرلوحه فعالیت‌های روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان پژوهش

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، در این نشست که با حضور رابطین رسانۀ دفاتر و ادارات سازمان برگزار شد، روح‌اله رضاعلی مشاور اجرایی سازمان با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و مردم است، اظهار کرد: روابط عمومی سازمان پژوهش به واسطه جایگاه این سازمان، وظیفه بسیار سنگینی بردوش دارد و باید بتواند تولید گفتمان اندیشه‌ای و دانشی با رویکرد نوین و نگاه کارشناسانه در این سازمان و جامعه مخاطبانش را گسترش دهد.

وی به آسیب‌هایی که هم اکنون روابط عمومی سازمان پژوهش با آن روبرو است اشاره کرد و افزود: بهره گیری از رویکردهای نوین، استفاده از ظرفیت منابع انسانی متعهد و متخصص، تمرکز بر روحیه همفکری و توانمندساز را بخشی از مهم‌ترین راهکارهای برون رفت از این آسیب‌هاست.

رضاعلی تأکید کرد شناخت مخاطبین، گفتمان سازی، تولید محتوای با کیفیت و مدیریت اعتبار و مسئولیت اجتماعی سازمان از جمله نکات کلیدی است که باید مدنظر فعالیت رابطین رسانه سازمان باشد.

در ادامه صدیقه حسن‌زاده سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش سیاست‌های کلی روابط را تشریح کرد و افزود: انتشار اخبار راهبردی و سیاستگذاری‌های حوزه برنامه‌ریزی درسی، بازتاب دستاوردها، تولیدات و محصولات سازمان، ایجاد جریان رسانه‌ای با رویکرد همسو با مأموریت‌های سازمان از جمله شاخص‌های روابط عمومی در بازتاب رسانه‌ای اخبار روابط عمومی سازمان پژوهش است.

وی همچنین ضمن اشاره به برخی برنامه‌های روابط عمومی سازمان، نکاتی را در خصوص چگونگی تمهید رسانه‌ای پیرامون اطلاع‌رسانی به هنگام جشنواره‌ها، تولیدات فرهنگی، محتواهای آموزشی، پژوهشی و علمی، با روابط عمومی سازمان را بیان کرد.

در این نشست کارشناسان روابط عمومی و امور بین‌الملل و تعدادی از رابطین روابط عمومی واحدهای مختلف درون سازمانی به بیان نظرات و پیشنهادات پرداختند.

در پایان نشست، رابطین احکام خود را نیز دریافت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار