زنگ بازگشایی مدارس در لامرد به صدا درآمد

لامرد (پانا) - زنگ بازگشایی مدارس در شهرستان لامرد به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
زنگ بازگشایی مدارس در لامرد به صدا درآمد

آیین نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس، صبح امروز شنبه پانزدهم شهریورماه با حضور جمعی از مدیران، معلمان و مسئولان شهرستان لامرد در مدرسه معلم شهر لامرد برگزار شد. در ابتدای این مراسم احمد انصاری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لامرد با اشاره به سرلوحه قرار دادن سیره ائمه معصومین(ع) خصوصا حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و لزوم پیروی از منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در اجلاسیه رؤسای آموزش و پرورش، اظهار کرد: امیدواریم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور، آن چیزی که مدنظر ایشان است، اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید با چالش‌های جدیدی نیز روبرو هستیم افزود: مشکلاتی که ویروس کرونا در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است، در سطح جهانی است و مختص منطقه و کشور ما نیست.

انصاری گفت: ما عملا وارد زیست‌بوم جدیدی شده‌ایم و ناچاریم که خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم. در شرایط جدید، مدیریت‌ها و نحوه زیست‌ تغییر کرده پس طبیعی است که آموزش ما نیز دچار چالش‌ها و تغییراتی خواهد شد اما این موضوع باعث نشده که ما از امر مهم آموزش و پرورش مغفول بمانیم و از کنار آن بگذریم.

وی خطاب به معلمان، مدیران و مسئولان مدارس و مقاطع مختلف تحصیلی تصریح کرد: با شناختی که از همکارانمان در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان داریم و با تدبیر، درایت و همتی که به خرج خواهند داد، مطمئنا سال تحصیلی جدید به بهترین شکل سپری خواهد شد.

خبرنگار/فاطمه قاسمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار