زنگ شروع فصل دانایی در منطقه ۱۳ نواخته شد

تهران(پانا)- مراسم باز گشایی مدارس با حضور سید محمد هادی حسینی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳ و مرتضی رحمان  زاده شهردار منطقه و مسئولین منطقه ۱۳ روز شنبه ۱۵ شهریور در دبیرستان متوسطه اول شهید میر امین محمدی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ شروع فصل دانایی در منطقه ۱۳ نواخته شد

مراسم با تلاوت قرآن توسط دانش آموز و سرود ملی با هم نوازی گروه مارش آغاز شد و زنگ شروع سال تحصیلی جدید توسط حسینی و مسئولین نواخته شد.
حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید میر امین محمدی و قدردانی از حضور مادر بزرگوار این شهید گفت: هشت سال دفاع مقدس برگرفته از حادثه کربلا و مکتب عاشورایی حسین است. حسین متعلق به همه ادیان و مذاهب و ملت‌هاست آزادگان جهان در مکتب آزادگی حسین، درس آموختند و ما در گفتار، زبان و رفتارمان تلاش می‌کنیم که حسینی باشیم‌.
او گفت: معلمان در بدترین شرایط و بدون آمادگی در امر آموزش و تربیت دانش آموزان در منزل و مدرسه تلاش و جهاد کردند و برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان افزودند و با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند "معلّمان به معنی واقعی کلمه افسران سپاه پیشرفت کشورند" اعلام میکنیم فرهنگیان در هر لحظه‌ با شرایط موجود با افتخار در این راه قدم برمی دارند و از فضای مجازی در امر آموزش به عنوان فرصت استفاده خواهند کرد.
حسینی ضمن تشکر و عرض ادب محضر معلمان و اولیای صبور به دانش آموزان عزیز اظهار کرد: در این شرایط حساس ما مکلف هستیم که آموزش و تربیت را بر اساس چارچوب قانون ستاد مبارزه با کرونا داشته باشیم. اولیای محترم اطمینان داشته باشند همکاران ما با تمام وجودو با آمادگی کامل همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی تمام قد در خدمت دانش آموزان هستند.


وی ضمن تشکر از شهردار منطقه ۱۳ گفت: در این ایام شهرداری منطقه کمک خوبی برای آموزش و پرورش بودند و از نظر تامین مالی و هزینه برای تولید محتوا و به خصوص دانش آموزان محروم همراه بودند.
حسینی گفت: شعار تحصیلی ۱۳۹۹ الی ۴۰۰ تربیت تمام ساحتی با استمرار یادگیری فناورانه است. آموزش و پرورش در این راه مجری است و همه ارگانها باید در این زمینه و در این شرایط کرونایی مشارکت کنند.
وی افزود: ما اولین منطقه ای هستیم که شورای هماهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور مسئولین محلی با قائم مقامی این حقیر و حضور رحمان زاده کلید خورده است.
حسینی از حضور همه مسئولین، بسیج منطقه ای در برپایی مراسم عوامل مدرسه قدردانی کرد و گفت: انشالله که شاهد همکاری همه عزیزان باشیم و بنده به عنوان سرباز شما در خدمت همه عزیزان هستم.
در ادامه دانش آموزان گروه شمیم یاس به سرپرستی هادی نوروزی از ناحیه کمیل سرود زیبایی اجرا کردند.
در ادامه: حسینی ریاست محترم دادسرای ناحیه ۸ گفت: ما خیلی خوشحالیم دانش علم و تربیت در فضای کشور دوباره به جریان افتاده و با توجه به اینکه تعلیم و تربیت جزو ارکان آموزش و پرورش است خداوند در این زمینه فرمود پیامبر را مبعوث کردم برای علم و تربیت. به خصوص معلمان که بعد از پدر و مادر به این دو مورد توجه خاص داشته باشند.ارادت خاصی به همه فرهنگیان عزیز داریم و از خداوند منان برای همه عزیزان در این لباس خدمت توفیق عزت و سلامتی خواستارم.
در ادامه دانش‌آموز مرتضی علی اصفهانی مداح اهل بیت از مدرسه میر امین محمدی نوحه خوانی اجرا کرد.
در پایان هدایایی به رسم یادبود به مادر شهید و برخی از جانبازان فرهنگی منطقه تقدیم شد و برای سلامتی یگانه منجی بشریت دعای فرج قرائت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار