زنگ مدرسه تلویزیونی ایران به صدا درآمد

حاجی میرزایی: ما پشت نیمکت‌های کوچک و پر از حکاکی و یادگاری می‌نشستیم اما امروز امکانات و ظرفیت‌های بالایی را در مقایسه با گذشته داریم/ما با همکاری صدا و سیما برای آموزش جامعه ماموریت مشترک داریم

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه آموزش زنگ مدرسه تلویزیونی ایران را به صدا درآوردند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مدرسه تلویزیونی ایران به صدا درآمد

محسن حاجی میرزایی ظهر امروز با حضور در استودیوی مدرسه تلویزیونی ایران، زنگ این مدرسه را برای سال تحصیلی جدید به صدا در آورد.

وی در این برنامه با بیان اینکه امروز با آرزوی سالی بسیار پرثمر و همراه با موفقیت و سلامتی برای همه دانش‌آموزان زنگ مدرسه تلویزیونی نواخته شد عنوان کرد: زمانی که ایده مدرسه تلویزیونی را مشاهده کردم به یاد سخنانی از حضرت امام خمینی (ره) افتادم که فرمودند، همه ایران را مدرسه کنیم و فکر کنم یک وجه این شعار با راه‌اندازی مدرسه تلویزیونی محقق شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تلاش زیادی برای بخش آموزش شده است افزود: همه سعی کردند که برای امر آموزش به میدان بیایند و آموزش را از سر بگیرند. نسل امروز ما از امکانات و ظرفیت‌های بالایی نسبت به دوره‌ای که ما تحصیل می‌کردیم برخوردارند و امیدواریم این نسل قدر این دوره‌ها را بدانند و با استفاده از این ظرفیت دانش‌آموزان آگاهی و دانش خود را تقویت کنند.

ما پشت نیمکت‌های کوچک و پر از حکاکی و یادگاری می‌نشستیم

حاجی میرزایی به خاطره‌ای از زمان کودکی خود اشاره کرد و گفت: ما پشت نیمکت‌های کوچک و پر از حکاکی و یادگاری می‌نشستیم اما امروز امکانات و ظرفیت‌های بالایی را در مقایسه با گذشته داریم و امیدوارم دانش‌آموزان قدر آن را بدانند.

وی با اشاره به اینکه یکی از تاثیرات کار بزرگ صدا و سیما این است که افرادی که دسترسی به آموزش ندارند با این پوشش گسترده این دسترسی را پیدا می‌کنند عنوان کرد: معلمان هم می‌توانند از این طریق آموزش‌هایشان را به روز کنند و هماهنگی در تدریس‌ها ایجاد شود. در این آموزش‌ها می‌توان از وسایل کمک آموزشی استفاده کرد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما دسترسی به آموزش را گسترش دادیم؛ ما با همکاری صدا و سیما برای آموزش جامعه ماموریت مشترک داریم و اکنون این همراهی شکل گرفته است. امیدواریم بعد از کرونا نیز به توسعه یادگیری و توسعه عدالت آموزشی کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار