مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی، فرا رسیدن سال تحصیلی 1400-1399را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام علیمرادکرمی به شرح ذیل است

دیگر بار فصل تعلیم وتربیت از راه رسید و دفتر دانش و بینش ورق خورد.
ضمن تسلیت ماه قیام و پاسداشت خاطره ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان و امید به رهپویی در طریق و مسیر حسینی نکاتی چند را به استحضار می رسانم:
1.شروع سال تحصیلی جدید متفاوت ترین بازگشایی مدارس است که در آن قرار گرفته ایم و اپیدمی عالم گیر کرونا زیست بوم جدیدی را برای ما رقم زده که سبک زندگی ما را در همه عرصه ها تحت الشعاع خود قرار داده است؛ درک چنین موقعیتی و عمل کردن متناسب با موقعیت جدید و خطیر کنونی ضرورتی ملی بلکه جهانی است.
2.نیروی انسانی قلپ تپنده و موتور محرکه ی آموزش و پرورش است وسلامت و بهره وری این نیرو در تمامی سطوح (دانش آموز، معلم و سایر عوامل) اولویت تخطی ناپذیر ماست. به ویژه تمامی دغدغه ما حفظ سلامت دانش اندوزان عزیزمان است که بی تردید با هیچ مساله و اولویتی قابل معاوضه نیست.
3.قاطبه صاحب نظران تعلیم و تربیت بر نقش یگانه و بی بدیل آموزش حضوری انگشت تاکید نهاده اند و بر این اساس ضروری است، برای این که پویایی و شکوفایی دانش آموزان و امر آموزش و پرورش لطمه ای نبیند، در جهت دست یابی به آموزش حضوری و متوقف نشدن فرایند تعلیم وتربیت اهتمام ورزیم.
در دوره ای که بر آن آموزش در بحران نیز نام نهاده اند، انعطاف پذیری در آموزش نقشی تکین و منحصر به فرد دارد.
4.در شرایط خطیر کنونی نقش خانواده ها بیش و پیش از هر زمان دیگر در همراهی با فرایندهای تربیتی الزامی است. بدون این همراهی و همکاری، آموزش و پرورش هیچ کاری را در خصوص رسالت های سازمانی اش به مقصد نخواهد رساند. انتظار ما مشارکت جویی اولیا و خانواده ها به ویژه در بسط آگاهی، خود مراقبتی دانش آموزان و رفتارهای مصونیت بخش در عین دانش اندوزی فرزندانشان است.
5.مجموعه آموزش و پرورش این اطمینان را به خانواده ها می دهد که در زمینه مراقبت و سلامت گل های باغستان زندگیشان از هیچ گونه جد و جهد بلیغی دریغ نورزد. رعایت سخت گیرانه ترین پروتکل های بهداشتی خط قرمز ما برای حفظ سلامت دانش آموزان است.
6. ضمن قدردانی از تمامی سازمانهای مشارکت کننده، باردیگر دست یاری خود را به سمت تمامی سازمان ها به علاوه سمن ها و تشکل های مردم نهاد دراز می کنیم و با مساعدت آنان به یقین این دوره ی گذر را با آرامش سپری خواهیم کرد.
7.رهبر معظم انقلاب در فرمایشات روشنگرانه و راهبردی اخیر خود معلمان را افسران سپاه پیشرفت و توسعه کشور دانستند و مانند همیشه مجموعه آموزش وپرورش را اولویت دارترین دستگاه دانستند.
استدعای ما از همه همکاران به ویژه معلمان ارجمند و فرهیخته استان این است چونان گذشته با قدرت، قوت و نشاط صحنه تعلیم و تربیت را به میدان شوق انگیز یاد دهی، یادگیری و فراتر از آن به عرصه انگیزه افزای شوق زیستن بدل کنند.
8.ضمن استقبال از نقدهای مشفقانه و مصلحانه ی تمامی آحاد جامعه و همه اقشار و همچنین پذیرا شدن پیشنهادهای موثر آنان، هم گامی و همراهی با برنامه های طراحی شده آموزش و پرورش کمترین انتظار برنامه ریزان آموزشی از همگان به ویژه خانواده های ارجمند است.
زیرا تنها در این صورت است که اهداف متنوع تعلیم و تربیت در دوره های گوناگون محقق خواهد شد.
9.در پایان فرزندان فردای فروزان ایران اسلامی را به مجاهدت و مشارکت برای رقم زدن آینده ی شکوفای خویش فرا میخوانیم و از این سرمایه های عزیز ملی و استانی می خواهیم خود، محور نقش آفرینی در جدال با عصر کرونا زده مان باشند و یقین داریم که پیروزی ایمان، باور و اراده خویش را در پایان این مجادله به جشن خواهند نشست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار