استاندار خراسان رضوی :

حفظ سلامت دانش‌آموزان بالاترین اولویت است

مشهد(پانا)- استاندار خراسان رضوی در آیین بازگشایی مدارس که امروز در هنرستان کار و دانش جمیله متقیان میلانی مشهد برگزار شد، اعلام کرد حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ماست.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش‌آموزان بالاترین اولویت است

علیرضا رزم‌حسینی با تبریک آغاز سال تحصیلی، سیاست استان در فرآیند بازگشایی مدارس را مبتنی بر سیاست‌های ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: نشست امروز نمادین است و کلاس‌ها بر اساس تصمیم‌ های نظام آموزشی کشور است.
استاندار خراسان رضوی با بیان این که بر اساس پروتکل‌های بهداشتی جلسات باید به صورت مختصر برگزار شود، افزود: حفظ سلامت مردم و دانش‌آموزان بالاترین اولویت ماست.
وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع خانواده فرهنگیان اشاره کرد و افزود: نظام آموزش و پرورش را باید به عنوان یک نظام سرمایه‌گذاری تلقی کرد.
رزم‌حسینی حضور فرماندهان نظامی و انتظامی در این مراسم نمادین را نشان از اهمیت آموزش، پرورش و سلامت دانست و تصریح کرد: برای اجرای هر طرحی در خصوص نظام آموزشی در سطح استان آمادگی کامل داریم.
استاندار خراسان رضوی ظرفیت معین‌های اقتصادی در استان را فرصت مناسبی برای نظام آموزشی دانست و تأکید کرد: باید بر اساس مدل اقتصاد مقاومتی برای تکمیل زیرساخت‌های آموزشی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار