مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان:

اولیا مجازند برای آموزش های حضوری یا آموزش های مجازی فرزندانشان برنامه ریزی کنند

همدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد برنامه های آموزشی مدارس متناسب با وضعیت های مختلف سفید، زرد و قرمز تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اولیا مجازند برای آموزش های حضوری یا آموزش های مجازی فرزندانشان برنامه ریزی کنند

محمد پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در گفتگوی ویژه خبری سیمای مرکز همدان اظهار کرد: باتوجه به بازگشایی مدارس، برنامه درسی متناسب با وضعیت های مختلف قرمز، زرد و سفید تدوین شده است و مدیران مدارس، خانواده ها را در جریان قرار داده اند.

پورداود با تاکید بر این که اولیای محترم مجاز هستند برای فرزندان خود جهت بهره مندی از آموزش های حضوری یا آموزش های مجازی برنامه ریزی کنند، افزود: دغدغه خانواده ها برای سلامتی دانش آموزان دغدغه ما هم است و تلاش خواهیم کرد هم سلامتی دانش آموزان تضمین شود و هم در عین حال هیچ دانش آموزی از تحصیل محروم نشود.

وی با بیان این که اولویت برای ما سلامت فرهنگیان و دانش آموزان است، افزود: مدارس قبل از بازگشایی گندزدایی شده اند و نظارت میدانی بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مدارس صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به رونمایی از نسخه جدید شبکه شاد، تصریح کرد: امروز با ارتقای این سامانه زمینه های خوبی برای توسعه آموزش های مجازی فراهم شده است.

پورداود با بیان این که برای دانش آموزان با نیازهای ویژه برنامه های خاصی داریم، خاطرنشان کرد: برای این دانش آموزان عزیز تمهیدات ویژه ای اندیشیدیم تا از نعمت تعلیم و تربیت بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار