مدیر اداره آموزش وپرورش بهاباد

صیانت از سلامت جسمی و روحی دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش بهاباد ا ست

بهاباد (پانا) - مدیر آموزش وپرورش بهاباد اعلام کرد صیانت از سلامت جسمی و روحی روانی دانش آموزان، همکاران فرهنگی و اولیاء گرامی را دغدغه و اولویت اول آموزش و پرورش دانست که برای رسیدن به آن از همه امکانات و ظرفیت های موجود استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
صیانت از سلامت جسمی و روحی دانش آموزان 	اولویت اصلی  آموزش و پرورش  بهاباد ا ست

حسن رزاقی بهابادی درجلسه توجیهی مدیران و معاونین مدارس شهرستان بهاباد که درهنرستان الزهرا این شهرستان با هدف تبیین و تشریح دستورالعمل های بازگشایی مدارس با حضور مدیر آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد ضمن ارائه مختصر دستورالعمل ها ، برنامه ها و رهنمود های مطرح شده در سی و چهارمین نشست سالانه روسای آمورش و پرورش سراسر کشور به تشریح دقیق دستورالعمل بازگشایی مدارس در شرایط خاص کنونی جامعه پرداخت.

وی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید از تاریخ شنبه 15 شهریور ماه به صورت حضوری و با رعایت دقیق و سختگیرانه همه دستورالعمل ها و پروتکل های ابلاغی آغاز خواهد شد افزود : کلیه مدارس شهرستان بهاباد شنبه ١۵ شهریورماه در هر وضعیتی به صورت حضوری بازگشایی خواهندشد.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد همچنین از آمادگی مدارس جهت بازگشایی خبر داد و گفت: قبل از بازگشایی مدارس کلیه کلاس ها، محوطه وفضای اداری مدارس با همکاری انجمن اولیا و مربیان ضدعفونی شدند و دستورالعمل های بهداشتی از طریق اتوماسیون به مدارس ارسال خواهد شد تا رعایت شود.

وی نصریح کرد: بر اساس این پروتکل‌ها فاصله بین دانش آموزان در کلاس‌ها حداقل یک متر و زمان کلاس‌ها حداکثر ۳۵ دقیقه است و فعالیت‌های ورزشی و صبحگاهی متوقف می‌شود.

رزاقی ادامه داد: بر اساس این پروتکل‌ها رفت و آمد دانش آموزان و زنگ‌های تفریح با فاصله زمانی انجام می‌شود و استفاده از ماسک برای همه کارکنان و دانش آموزان مدارس و معلمان اجباری است و مدارس نیز به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند.

مدیرآموزش وپرورش بهاباد با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس مطابق با مصوبات ستاد مقابله با کرونا مهیا شده است افزود : تمام تدابیر لازم برای سلامت و کیفیت آموزشی دانش آموزان در شهرستان بهاباد در نظر گرفته شده و آموزش و پرورش در نهایت آمادگی به استقبال آغاز سال تحصیلی می رود.

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار