شهردار گوگان خبر داد:

آغاز به کار رسمی واحد پلیس راهنمایی و رانندگی در گوگان

تبریز(پانا) -ایستگاه پلیس راهور گوگان با تخصیص کادر رسمی از امروز آغاز به کار کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار رسمی واحد پلیس راهنمایی و رانندگی در گوگان

محمد حسین منافی، شهردار گوگان با اعلام این خبر، ضمن قدردانی از تلاش ها و همکاری های مسئولین انتظامی استان و شهرستان، اظهار کرد: این ایستگاه با تخصیص دو افسر کادر و یک سرباز وظیفه از امروز مدیریت ترافیک شهر گوگان را به عهده خواهد داشت.

منافی با قدردانی از سرهنگ جهان آرا، فرمانده انتظامی شهرستان، سرهنگ پورعباسعلی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان، سرگرد اکبری فرمانده پلیس راهور شهرستان و سرگرد پور عسگر فرمانده پاسگاه انتظامی گوگان گفت: شهرداری گوگان همکاری کاملی را برای ایجاد این ایستگاه ترتیب داده و از این پس نیز به همکاری تنگاتنگ با کادر راهور مستقر ادامه خواهد داد.

شهردار گوگان در ادامه حسن همکاری مهندس محمودی فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان را شایسته قدردانی دانست و اظهار امیدواری کرد با اجماع نظر به وجود آمده در میان مسئولین امر، مدیریت ترافیک در شهر گوگان به نحو شایسته ای سامان یابد.

بر اساس این گزارش سروان محمدی به عنوان فرمانده ایستگاه راهور گوگان و کارشناس خبره تصافات در منطقه منصوب شده است. گروهبان کادر جمشیدی و گروهبان وظیفه سالم نیز، دیگر مامورین راهور گوگان هستند که از امروز مسئولیت خود را به شکل رسمی در قالب ایستگاه راهور گوگان آغاز می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار