سرمربی تیم ملی فوتبال: کرونا موجب افت کیفی لیگ برتر ایران شده است

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت کرونا با شرایطی که برای انجام بازیهای فوتبال به وجود آورده است تا حدی موجب افت سطح کیفی لیگ برتر شده است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی تیم ملی فوتبال: کرونا موجب افت کیفی لیگ برتر ایران شده است

دراگان اسکوچیچ در حاشیه دوره ارتقای مربیگری فوتبال برای مربیان خراسان رضوی در مشهد افزود: بازیهای مختلف تیم‌های باشگاهی را تحلیل کرده‌ایم تا مشکلات تیم ملی را شناسایی و کیفیت تیم ملی را ارتقا دهیم و برای برطرف کردن مشکلات گام برداریم هرچند متاسفانه کرونا موجب کاهش دیدارهای فوتبال شده است.

وی ادامه داد: تیم ملی ماه آینده یک اردوی تدارکاتی با دو بازی دوستانه خواهد داشت که اولی با ازبکستان قطعی است و برای انجام بازی دوم نیز در حال رایزنی هستیم و دیگر نمی‌توانیم انجام نشدن بازیهای تیم ملی را تحمل کنیم پس باید در این باره فکری کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: باید در این دیدارها فلسفه بازی خودم را برای بازیکنان شرح دهم و نحوه کار و انرژی خود را برای آنان منتقل کنم.

اسکوچیچ افزود: شرایط کرونا باعث شده راجع به تاریخ برگزاری بازیهای تیم ملی فوتبال مطمئن نباشیم اما فعلا بازی نخست هشتم اکتبر نهایی شده که یک ماه دیگر است.

وی در خصوص دیدار تیم های ایرانی در جام قهرمانان آسیا اظهار کرد: تمرکز خود را روی بازیکنان در این دیدارها قرار خواهیم داد و خواهیم دید کدام بازیکنان عملکرد خود را ارتقا خواهند داد یا خیر.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تماشای بازی امروز استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی نیز اشاره و بیان کرد: این جز وظایف من است تا بازیهای باشگاهی را ببینم به خصوص این دیدار که بازی مهمی است.

اسکوچیچ از حضور در دوره دانش افزایی برای مربیان خراسان رضوی نیز ابراز خوشحالی کرد و افزود: برگزاری این جلسه در استان خراسان رضوی برای من انرژی زیادی دارد و من می خواهم درباره آموزش مربیگری برای مربیان این استان صحبت کنم چون مربیگری پایان ندارد و باید خودمان را به روز کنیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان روز هفدهم مهرماه نخستین دیدار دوستانه خود را با تیم ملی ازبکستان در تاشکند انجام خواهد داد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ باید خود را جهت حضور در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ مهیا کنند.

دیدار پایانی جام حدفی فوتبال فصل ۹۹-۹۸ (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه بین دو تیم تراکتور و استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار