تصمیم بازگشایی مدارس ناحیه یک اصفهان به عهده شورای مدارس

اصفهان (پانا) - رئیس ناحیه یک آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص بازگشایی مدارس در این منطقه نکات مورد نظر را مطرح کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم بازگشایی مدارس ناحیه یک اصفهان به عهده شورای مدارس

زهرا قجاوند، رئیس ناحیه 1 آموزش و پرورش استان اصفهان، در گفت و گو با پانا، درخصوص بازگشایی مدارس گفت: ناحیه یک هم مثل سایر نواحی و مناطق کشور برای بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ماه اقدامات لازم را انجام داده است.
وی ادامه داد: ما جلسه های تخصصی و کارگروه های متعددی را برگذار کردیم در سطح اداره و با همکاری و همفکری مدیران مدارس در ویدیو کنفرانس ها و حتی در پاره ای از موارد به صورت حضوری از این عزیزان در رابطه با برنامه ریزی برای شروع سال تحصیلی جدید دعوت شد.
قجاوند افزود: ما نمی توانیم خارج از چارچوب و مصوباتی که ستاد ملی کرونا برای آموزش و پرورش و همچنین دستورالعمل های ستاد خود عمل و حرکت کنیم اما تلاش کردیم عمده کار و فعالیت ها را به خود مدارس واگذار کنیم و از خود مدیران مدارس خواستیم که شورای مدرسه و دبیرانشان را فعال کنند، زیرا معتقدیم شرایط هر مدرسه با دیگری متفاوت است.

او ادامه داد: از آنجایی که یکی از شعارهای مطرح در سطح آموزش و پرورش باور به مدرسه محوری و دادن اختیارات به مدرسه، تیمی است که در مدرسه فعالیت می کنند، خواستیم که از آنها برنامه ریزی های مناسبی را متناسب با امکانات و تعاملی که با اولیا دارند و همینطور زیر ساخت های آموزشی اتخاذ کنند تا انشالله همه آغاز سال تحصیلی پربار و بالنده ای را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار