سید مومن: مربیان پرورشی باید افسران پیشتاز پیشرفت کشور باشند

تهران(پانا)- سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 1 اعلام کرد : تلاش مضاعف و استفاده از تمام ظرفیت ها با توجه به رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری سر لوحه برنامه های پرورشی سال تحصیلی جدید است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
سید مومن: مربیان پرورشی  باید افسران  پیشتاز پیشرفت کشور باشند
فاطمه سید مومن معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 1 در گفت و گو با پانا ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید با اشاره به پیام مقام معظم رهبری گفت: ما باید با تکیه بر کلام ارزشمند و رهنمودهای داهیانه‌ ولی امر مسلمین به عنوان چراغ روشنایی بخش راه، جهت رسیدن به والاترین اهداف که تربیت اسلامی و فرهنگی فرزندان این مرز و بوم است تلاش کنیم.
وی افزود: در عصری که هجوم بد اخلاقی ها همه را نگران کرده است بر ماست که به عنوان افسران پیشتاز سپاه پیشرفت کشور با عزمی مضاعف و حضوری خلاقانه و حرکتی شایسته، اعتماد رهبری، در راستای تعلیم و تربیت همه جانبه فرزندان این مرز و بوم را جلب کنیم. برای تحقق این امر باید با تمام توان به فعالیتهای پرورشی پرداخته و به جد به تقویت بخش پرورشی مدارس کمر همت ببندیم.
سید مومن در ادامه تصریح کرد: تاکید مقام عظمای ولایت بر اهمیت توجه به تربیت دانش آموزان ، تکلیف سربازان این حوزه را مشخص کرد و وظیفه ای سنگین تر از سالهای گذشته را برشانه های همه اعضای خانواده بزرگ پرورشی آموزش و پرورش قرار داده است. شرمنده ایم در همه این سالها نتوانستیم رضایت آقایمان ، ولی امر مسلمین را به دست آوریم پس با عزمی راسخ و تکیه بر خرد جمعی و عزم ملی و اراده همگانی در کنار طراحی و تدبیر مسیرهای متعالی و استفاده از همه ظرفیتهای علمی، فرهنگی و پرورشی موجود و با مشارکت خانواده ها، معلمین، مربیان و همه دلسوزان این عرصه گامهای جدی تری برداریم تا ان شالله رضایت کامل مقام معظم رهبری، فضای معنوی پروشی و فرهنگی را معطر کند.
معاون پرورشی وتربیت بدنی منطقه 1با اشاره به تقارن شروع سال تحصیلی جدید با ایام شهادت سالار شهیدان ویاران با وفایش گفت: در ایام محرم الحسین (ع) و عزاداری یاران باوفایش ضمن تسلیت این سیه پوشی و عنایت ویژه به آموزه های بزرگ نهضت عاشورا ، سبد سبد شاخه های گل را نثار دیدگانتان می کنم تا سال جدید را با عطر گل یاس آغاز کنید و به خلاقیت و هنرمندی خویش در این شرایط ویژه چه در قالب فضای مجازی و چه حضوری؛ دانش آموزان را از موهبات معنوی، تربیت اجتماعی_فرهنگی و هنری ، با در نظر داشتن عدالت جمعی و ایجاد فرصت های برابر برای همه دانش آموزان بهره مند کنید و با تعامل و برنامه ریزی خویش زمینه های تحقق اهداف عالیه سند تحول آموزش و پرورش به ویژه در حوزه تربیتی و فرهنگی را فراهم کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار