طراحی سامانه جدید شاد پلاس

اصفهان (پانا) - سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اصفهان با حضور مدیرکل و معاونین و مشاورین مدیرکل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
طراحی سامانه جدید شاد پلاس

غلام حسین سخایی معاونت پژوهش مدیرکل در گفتگو با پانا ،در ارتباط با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت:
بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا روز شنبه ۱۵ شهریور ماه مدارس باز خواهد شد. دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا یکسری تمهیدات رو برای مدارس اندیشیدند. در وضعیت قرمز مناطق آموزش به صورت مجازی، در صورت زرد بودن مناطق مدارس به صورت شیفتی یا هر تصمیمی که انجمن شورا و مدیر مدرسه تصمیم میگیرد، و در وضعیت سفید مدارس به صورت حضوری طبق روال گذشته دایر خواهد بود.
سخایی افزود: پروتکل های بهداشتی هم از قبیل: فاصله گزاری اجتماعی، مواد ضدعفونی و آنچه ک در مدرسه نیاز است انجام شود توسط مدیران مدارس تمهیداتی اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: ما در خصوص بحث آموزش در سال گذشته مشکلاتی را در شبکه شاد داشتیم از جمله مشکلات سرعت نت که در حال حاضر وزارت آموزش و پرورش بیان کرد که ما یکسری پیش بینی هایی کرده ایم که پهنای باند و سرعت را افزایش داده شده و ورژن جدیدی را راه اندازی کرده ما شاد را محور قرار داده ایم اما در استان هم یکسری برنامه هایی رو چیده و سامانه شاد پلاس رو طراحی کرده‌ این سامانه در کنار شاد است که در آن تخته سیاه آنلاین، آزمون آنلاین، پرسش و پاسخ، کتابهای آموزشی و کمک آموزشی و ..... همه رو در کنار هم قرار داده ایم با حجم کمتری از اینترنت یعنی زمانی که معلم روی تخته سیاه می‌نویسد تمامی دانش آموزان همزمان صدا و تصویر را خواهند داشت. و ما مهمترین نکته که تعامل کلاسی هست را سعی کردیم ایجاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار