رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرزخبر داد:

سرویس دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید دایر است

کرج (پانا)- رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد که سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استان در سال تحصیلی جدید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فعال است.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سرویس دانش آموزان البرز در سال تحصیلی جدید دایر است

به گزارش ایرنا، مدارس استان البرز همزمان با سراسر کشور از پانزدهم شهریورماه جاری دایر هستند و دانش آموزان مطابق با پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری در کلاس های درس حضور می یابند.

بهنام میرزایی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه خانواده ها نگران وضعیت بهداشت سرویس دانش آموزان در استان البرز نباشند، افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده، رانندگان سرویس مدارس برای انجام ارائه خدمات به دانش آموزان مدارس موظف به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درنقل و انتقال دانش آموزان شده اند.

وی از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در این وضعیت کرونایی به منظور حفظ سلامت دانش آموزان از خانه تا مدرسه را به عنوان اولویت طرح ساماندهی سرویس دانش آموزی برای سال تحصیلی جدید در استان البرز یاد کرد.

وی بیان کرد: برای ارائه خدمات سرویس دهی دانش آموزی در البرز ۶ پیمانکار با اولویت رعایت دستورالعمل ها و پروتکل بهداشتی برای نقل وانتقال دانش آموزان انتخاب شدند.

میرزایی با بیان اینکه رانندگان سرویس مدارس موظف به ضدعفونی روزانه خودرو شده اند، اضافه کرد: استفاده از ماسک برای رانندگان و دانش آموزان در سرویس مدارس استان البرز اجباری است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان ادامه داد: دانش آموزان بر اساس فاصله گذاری اجتماعی در سرویس های دانش آموزان چینش می شوند به گونه ای که سرویس های سواری با سه نفر، ون هفت نفر، مینی بوس ۱۰ نفر، و اتوبوس با نصف ظرفیت اقدام به نقل و انتقال دانش آموزان از خانه تا مدرسه می کنند.

وی ادامه داد: هزینه کامل ظرفیت خودرو بین سرنشینان سرویس تقسیم می شود که هزینه سرویس دانش آموزان در استان البرز نسبت به سال تحصیلی گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود دراستان البرز ۲۰ هزار دانش آموز از سرویس استفاده کنند.

بیشترین جمعیت دانش آموزی استفاده کننده از سرویس ایاب و ذهاب در حوزه آموزش و پرورش نواحی چهارگانه کرج است.

رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: رانندگان سرویس دانش آموزی به منظورحفظ سلامت دانش آموزان تست سلامت می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار