آغاز تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم

تهران (پانا) - تبلیغات داوطلبان انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در ۱۱ حوزه انتخابیه آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس یازدهم

تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مدت یک هفته ادامه خواهد یافت و ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به پایان می‌رسد.

دومین دور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ شهریور همزمان در ۹ استان و ۱۱ حوزه انتخابیه شامل 1- لنجان 2- بیجار 3- دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره 4- سمیرم 5- کرج، اشتهارد و فردیس 6- اسلام‌آباد غرب و دالاهو 7- کردکوی، ترکمن، بندر گز و گمیشان 8- کرمانشاه 9- اهواز، باوی و حمیدیه 10- زنجان و طارم 11- میانه برگزار می‌شود.

در این مرحله ستادهای تبلیغاتی نامزدها فعالیتی نخواهد داشت و تبلیغات انتخاباتی صرفا در عرصه مجازی صورت خواهد گرفت.

این مرحله براساس دستورالعمل‌های بهداشتی، به جای تجمعات و گردهمایی نامزدها و هوادارانشان، نامزدها با همکاری صدا و سیما می‌توانند برنامه تبلیغی تولید کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی پخش شود. این تصمیم به منظور پرهیز از تجمعات غیرضرور برای مهار کرونا و قطع زنجیره انتقال اتخاذ شده است.

آثار تبلیغاتی نامزدها نباید بیش از ۵۰ در ۷۰ سانتی متر باشد. توزیع اقلام تبلیغاتی که بین مردم دست به دست می شود و باعث ابتلای مردم به ویروس کرونا می گردد ممنوع است و قطعاً جلوگیری خواهد شد. در شعب اخذ رای باید فاصله دو متری رعایت شود. مجریان شعب از قبل غربالگری می شوند. اولویت محل شعب در فضای باز است و شعب از قبل ضدعفونی می شود. رای دهندگان باید فواصل را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند. برگزاری هرگونه تجمع ممنوع است. اگر نامزدی رعایت نکند، از حضور در شبکه تلویزیونی استانی محروم می شود و حتی ممکن است به دستگاه قضایی معرفی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار