وزارت آموزش و پرورش در پی اقدامات در جهت حمایت از فرزندان ارجمند روستایی و عشایری؛

از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر کرد

زنجان (پانا) - وزارت آموزش و پرورش از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی اقدامات شایسته در جهت حمایت از فرزندان ارجمند روستایی و عشایری، تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
از اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان تقدیر کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در پی اقدامات شایسته در جهت حمایت از فرزندان ارجمند روستایی و عشایری، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت با صدور پیامی خطاب به ابراهیم رفیعی، مدیر کل آموزش و پرورش استان از اداره کل آموزش و پرورش زنجان و همکاران تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

احتراما ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین(ع) و آرزوی قبولی عزاداری های شما به درگاه ایزد منان، همانگونه که می دانیم خدمت به دانش آموزان این مرز و بوم به ویژه دانش آموزان عزیز روستایی و عشایری که با محرومیت های مضاعفی مواجه هستند، از اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد.

از این رو ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات شایسته جنابعالی در جهت حمایت از فرزندان ارجمند روستایی و عشایری و تخصیص پست کارشناسی دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر، خضور شمارا در جمع خانواده معزز عشایر تبریک گفته و از خداوند منان برای شما توفیق روز افزون مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار