ارزیابی11هزار کودک بدو ورود به دبستان در طرح سنجش خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: تابستان امسال 11هزار نفر از کودکان بدو ورود به دبستان در طرح سنجش ارزیابی شدند.

کد مطلب: ۱۱۱۹۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی11هزار کودک بدو ورود به دبستان در طرح سنجش خراسان جنوبی

مرضیه با اطمینان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پانا، اظهار کرد: بیش از11 هزار و 744 نوآموز در سامانه سنجش استان نوبت گیری کرده اند.

او با بیان این که این طرح تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت؛ تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی اجلاس روسا ی آموزش وپرورش که دو روز گذشته برگزار شد؛ تبادل تجربه آموزشی به خصوص در دوران بحران کرونا بودکه ما باید بتوانیم محدودیت این بحران را تبدیل به فرصت کنیم و اهداف تعلیم و تربیت که همانا مشارکت و آگاهی تمام افراد جامعه در آموزش به خصوص والدین است را اجرا و کاربردی نماییم.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان، با بیان این که باید تهدید کرونا را با مشارکت والدین تبدیل به فرصت برای آموزش دانش آموزان با نیاز های ویژه کرد، عنوان نمود: مشکل و چالش اصلی که پیش رو داریم تبدیل آموزش و پرورش به درس زندگی است که این نیازمند توجه و تلاش و همراهی تمامی ارگانهای دولتی و خصوصی و اقشار مختلف جامعه است که اگر این مهم اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات و مسائل جامعه حل خواهد شد.

بااطمینان ادامه داد: یکی از کارهای مهمی که در بحران کرونا شکل گرفت، تغییر ساختار اجرای طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان جهت پیشگیری از مشکلات و اجرای مداخلات بهنگام طلایی است که ما توانستیم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی آن را اجرا کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار