توصیه های مهم صادق پور به مدیران مدارس در آستانه شروع سال تحصیلی

تهران(پانا)- صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 طی پیامی به مدیران مدارس منطقه، رعایت برخی نکات را یادآوری و بر آن ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۹۸۵۲
لینک کوتاه کپی شد
توصیه های مهم صادق پور به مدیران مدارس در آستانه شروع سال تحصیلی
صادق صادق پور، مدیر آموزش و پرورش منطقه1 طی پیامی به مدیران مدارس منطقه، ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته رعایت برخی نکات را یادآوری و بر آن ها تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه1 با یادآوری شرایط خاص سال تحصیلی 1400-1399 از مدیران خواست تا با تمام توانشان در راستای کیفیت بخشی به آموزش و ایجاد روحیه امید و شادمانی در دانش آموزان تلاش کنند.
وی افزود: رعایت کلیه نکات بهداشتی و دستور العمل های ارسالی به صورت دقیق و هماهنگ با منطقه (در شرایط کرونایی حاضر) جهت سلامت همکاران ودانش آموزان الزامی است.همچنین جایگزینی استفاده بهینه و اثربخش از فضاهای مجازی و ابزار های الکترونیکی دراجرای برنامه ها به جای فعالیت های حضوری با توجه به وضعیت بسیار مهم است.
صادق پور در ادامه با توجه به نزدیکی شروع سال تحصیلی مراقبت از تکمیل به موقع ثبت نام دانش آموزان و نوآموزان در سامانه وکنترل و مراقبت از برنامه سنجش بدو ورودسلامت دانش آموزان دبستانی بطور کامل وتسریع در ثبت نام کامل دانش آموزان و جذب بازماندگان از تحصیل وافزایش نرخ پوشش تحصیلی در ابتدایی و (متوسطه برنامه عمل) را یادآوری کرد.
مدیر آموزش و پرورش منطقه1، توجه جدی به ارزیابی های منطقه و استان ازبرنامه تدبیر و تعالی مدارس برای اجرای برنامه عمل مبتنی بر سند تحول بنیادین واطمینان از توزیع کامل کتب درسی،برگزاری جلسات توجیهی و استفاده از خرد جمعی در هماهنگی و همکاری قبل ازاجرای هر برنامه با توجه به شرایط کرونایی در مدارس و توجه به آراستگی محیط ، ایجاد فضای شاداب و نشاط انگیز برای همکاران و حضور احتمالی دانش آموزان در ادامه سال تحصیلی تاکید کرد.
وی در ادامه به دریافت برنامه عمل و درج درفرم های برنامه تدبیر(ابتدایی ) و برنامه تعالی(متوسطه )و تعهد به اجرای آن و سهیمه های اعلام شده، توجیه والدین، بخصوص آموزش اولیای پایه اول با هدف آشنایی اولیا با برنامه درسی و طرح و برنامه های اجرایی دوره ابتدایی وتوجه جدی به کلاس های دارای دانش آموز با نیازهای ویژه بر اساس ضوابط و مقررات و آموزش معلمان و والدین آنها اشاره کرد ونظارت کامل برفعالیت مراکز پیش دبستانی (مجوز ، محتوا ، شهریه و ... ) را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار